Конверсия на Mitsubishi Galant

Проекти за конверсии и конструиране на нови електромобили
elGalant
Мнения: 15
Регистриран: 25 юли 2014г. 20:05

Конверсия на Mitsubishi Galant

Мнение от elGalant » 02 юни 2015г. 14:41

Здравейте, започвам конверсия на галанта си в електро такъв.

Крайната цел е: 200км пробег с едно зареждане, при скорост до 90км/ч
Top speed - 160км/ч
Продължителна мощност - 100к.с.
Кратковременна мощност 10сек - 220к.с.
Тегло до 1500кг.

За момента съм събрал някои от компонентите:
Двигателите ще са 2 (kostov 9'HV 220V 32kw) един над друг куплирани с ремък) - за момента имам 1 колкото да тръгне колата :)
Скоростната кутия остава, съединителят също.
Батериите - 60бр. 200Ah Lion 3,7V - за момента имаме 10бр. колкото да тръгнем :)
Вакуум помпа и хидравлична помпа - 12V
Климатик - с отделен малък двигател - за момента имаме 500ватов - който върши 'горе доле' работа
Отопление - в процес на обмисляне :)

Ето малко снимки - http://plam88.snimka.bg/automobiles/ele ... 9.35492010
s54
Мнения: 216
Регистриран: 16 ное 2012г. 15:24
Местоположение: София

Re: Конверсия на Mitsubishi Galant

Мнение от s54 » 02 юни 2015г. 17:26

Браво! Амбициозен проект ... Галанта е сериозен автомобил като размери и маса ...
Пожелавам успех и бързо да го сътворите ...

Аз само едно не разбрах - как се получава тази мощност от 100 кс от 2х32кв елекромотори?
elGalant
Мнения: 15
Регистриран: 25 юли 2014г. 20:05

Re: Конверсия на Mitsubishi Galant

Мнение от elGalant » 02 юни 2015г. 23:59

Да сериозен автомобил е - но си ми харесва много и не искам да се разделям с него.

Малко съм преувеличил с тези 100 к.с. :D - но все пак моторите търпят и 10% претоварване за по-дълго време :).
rrumpe
Мнения: 162
Регистриран: 23 яну 2013г. 17:10

Re: Конверсия на Mitsubishi Galant

Мнение от rrumpe » 03 юни 2015г. 12:00

Успех с проекта. С коя фирма работиш за сертификацията?
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 626
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: Конверсия на Mitsubishi Galant

Мнение от SuriCat » 03 юни 2015г. 21:09

Почти като нашата "каризма".... Само, че ние сме с АЦ мотор и повечко батерии.

От къде си? Къде е правиш? Ако си в София може да направим една среща?
elGalant
Мнения: 15
Регистриран: 25 юли 2014г. 20:05

Re: Конверсия на Mitsubishi Galant

Мнение от elGalant » 03 юни 2015г. 23:25

rrumpe написа:Успех с проекта. С коя фирма работиш за сертификацията?
За сега съм далеч от сертификацията.
От къде си? Къде е правиш? Ако си в София може да направим една среща?
От гр. Кричим съм (Пловдивска област), но това не пречи да се видим някой ден :) .
Потребителски аватар
turin
Site Admin
Мнения: 645
Регистриран: 20 май 2008г. 17:20
Местоположение: София/Троян
Контакти:

Re: Конверсия на Mitsubishi Galant

Мнение от turin » 04 юни 2015г. 00:16

Може би се познаваш със stoi (Стойко)? http://electriclub.com/map и той е от Кричим, може да обмените идеи :)
rrumpe
Мнения: 162
Регистриран: 23 яну 2013г. 17:10

Re: Конверсия на Mitsubishi Galant

Мнение от rrumpe » 04 юни 2015г. 09:08

elGalant написа: За сега съм далеч от сертификацията.
Аз доколкото знам трябва преди да махаш двигателя и изобщо да правиш каквото и да е било, да направиш връзка с някоя от фирмите, да им представиш техническите параметри на конверсията и те да ги разгледат и одобрят и чак тогава почваш да разглабяш:

Чл. 27. (1) Собственикът на ППС или упълномощен негов представител подава заявление до
техническа служба по чл. 26, ал. 1 за проверка на възможността за изменение в конструкцията на ППС.
(2) Заявлението по ал. 1 се придружава от:
1. подробно описание на ППС;
2. подробно описание на исканото изменение в конструкцията на ППС, параметрите и
характеристиките на ППС след изменението в конструкцията, сравнени с тези, зададени от производителя
за конкретното ППС;
3. копие на документ за регистрация на ППС.
(3) Заявлението по ал. 1 се подава преди началото на изменението в конструкцията на ППС.
Чл. 28. Техническата служба разглежда документите по чл. 27, ал. 1 и въз основа на тях дава
заключение за допустимостта на изменението в конструкцията на ППС, като писмено уведомява заявителя,
че:
1. изменението в конструкцията на ППС е допустимо и може да започне процедурата по чл. 29, или
2. е необходимо предоставянето на допълнителна техническа информация и документация, или
3. изменението в конструкцията на ППС е недопустимо по причини, които се посочват изчерпателно и
подробно.
Чл. 29. (1) В случаите по чл. 28, т. 1 заявителят предоставя ППС с направеното изменение в
конструкцията в техническата служба за извършване на необходимите проверки и/или изпитвания.
това е цитат от НАРЕДБА No Н-3 за изменение в конструкцията ППС - http://electriclub.com/cafe/topic-t263.html.
elGalant
Мнения: 15
Регистриран: 25 юли 2014г. 20:05

Re: Конверсия на Mitsubishi Galant

Мнение от elGalant » 07 юни 2015г. 00:14

turin написа:Може би се познаваш със stoi (Стойко)? http://electriclub.com/map и той е от Кричим, може да обмените идеи :)
Знаеме си се :D
Аз доколкото знам трябва преди да махаш двигателя и изобщо да правиш каквото и да е било, да направиш връзка с някоя от фирмите, да им представиш техническите параметри на конверсията и те да ги разгледат и одобрят и чак тогава почваш да разглабяш:
Късно е - утре монтираме ел. двигателя в купето.
За сега ще се движим малко нелегално. :roll:
elGalant
Мнения: 15
Регистриран: 25 юли 2014г. 20:05

Re: Конверсия на Mitsubishi Galant

Мнение от elGalant » 15 окт 2015г. 23:30

Здравейте, ето малко развитие по проекта https://www.youtube.com/watch?v=PyXhoX8XG_g

Все още съм далеч от крайната цел. За момента напрежението на батерията е 110V (тъй като има и олово, капацитетът е сведен до 60Ah), а мощността е около 30 к.с. Пробегът е 40 - 50км. със средна скорост 60км/ч (80 макс).
Зимата предстои направа на нов по-мощен контролер, увеличаване на напрежението съответно на мощността и пробега.
Отговори