Система за регенеративно задвижване на електромобил

Проекти за конверсии и конструиране на нови електромобили
pikaso9061
Мнения: 55
Регистриран: 08 дек 2014г. 12:47

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Мнение от pikaso9061 » 27 юли 2015г. 21:15

Свързах се с хората, които изработват присъединителната плоча. Искат да им пратя скоростната кутия. За това се захващам с махането на двигателя.
pikaso9061
Мнения: 55
Регистриран: 08 дек 2014г. 12:47

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Мнение от pikaso9061 » 14 авг 2015г. 17:33

Едно бързо въпросче. Защо да не заместя контролера с едно променливо съпротивление, което да регулира подаването на ток към двигателя? Гледам, че никой не го е правил. Какъв е проблемът?
radolin
Мнения: 5
Регистриран: 27 авг 2012г. 14:58

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Мнение от radolin » 14 авг 2015г. 23:31

pikaso9061 написа:Едно бързо въпросче. Защо да не заместя контролера с едно променливо съпротивление, което да регулира подаването на ток към двигателя? Гледам, че никой не го е правил.
Тичай към патентното ведомство :).
pikaso9061 написа:Какъв е проблемът?
Зимата никакъв, тъкмо може да решиш и проблем с отоплението на купето в електромобилите.
pikaso9061
Мнения: 55
Регистриран: 08 дек 2014г. 12:47

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Мнение от pikaso9061 » 15 авг 2015г. 10:53

Не знам дали си саркастичен :) Казаха ми, че старите тролеи били с променливо съпротивление. Ако единствената спънка е охлаждането, ще видим какво може да се направи по въпроса.
pikaso9061
Мнения: 55
Регистриран: 08 дек 2014г. 12:47

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Мнение от pikaso9061 » 15 авг 2015г. 17:23

Още едно бързо въпросче. Този контролер ще стане ли за азурския мотор? http://kellycontroller.com/kbl36301x24v ... oumnhf0nv2
radolin
Мнения: 5
Регистриран: 27 авг 2012г. 14:58

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Мнение от radolin » 16 авг 2015г. 10:09

pikaso9061 написа:Не знам дали си саркастичен :) Казаха ми, че старите тролеи били с променливо съпротивление. Ако единствената спънка е охлаждането, ще видим какво може да се направи по въпроса.
OK, сигурно може да се реши проблемът с охлаждането. По-важният въпрос обаче е ти с тая енергия от батериите искаш да движиш колата, или да подпомогаш глобалното затопляне?
pikaso9061
Мнения: 55
Регистриран: 08 дек 2014г. 12:47

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Мнение от pikaso9061 » 16 авг 2015г. 13:36

Вариантът с променливото съпротивление отпадна вчера. Насочвам се към изпитания метод с контролера.
pikaso9061
Мнения: 55
Регистриран: 08 дек 2014г. 12:47

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Мнение от pikaso9061 » 17 авг 2015г. 14:28

Още едно бързо въпросче. Този контролер ще стане ли за азурския мотор? http://kellycontroller.com/kbl36301x24v ... oumnhf0nv2
Потребителски аватар
stealthhack
Мнения: 243
Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
Местоположение: София

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Мнение от stealthhack » 17 авг 2015г. 14:41

Трябва ти Curtis 1238/1239 модел или Sevcon Gen 4 size 2/4 за този мотор, имам го същия и си приготви големите пачки, че изваждането започва! :D
http://www.sevcon.com/media/2461/Gen4%2 ... %20web.pdf
http://curtisinstruments.com/Uploads/Da ... E_RevC.pdf
За справка ще ти кажа че Sevcon gen 4 size 2 e 450 euro без ддс от българска фирма, отделно имаш нужда и от USB to CAN кабел за конфигуриране на контролера (още 500лв.) и отделно софтуерът е лицензиран и се заплаща, да не говорим ако викнеш инженера на Sevcon за Балканите да ти го настрои (защото за този мотор информация в интернет няма).
pikaso9061
Мнения: 55
Регистриран: 08 дек 2014г. 12:47

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Мнение от pikaso9061 » 17 авг 2015г. 16:11

Надявам се да има и по-бюджетно решение за контролер. Нещо без софтуер, конфигурации и други модерни неща. :shock:
Отговори