Колата на "Капрони" в Интер Експо Център

Проекти за конверсии и конструиране на нови електромобили
Потребителски аватар
turin
Site Admin
Мнения: 645
Регистриран: 20 май 2008г. 17:20
Местоположение: София/Троян
Контакти:

Колата на "Капрони" в Интер Експо Център

Мнение от turin » 27 май 2010г. 10:08

Информация, изпратена от Dilov:

В "Интер Експо Център" на бул. "Цариградско шосе" 147 в София, "Транспорт и логистика" е изложен електромобилът, изработен в "Капрони"-АД Казанлък. Същият е в движение от 3 години, преминал е серия от тествания и е узаконен от КАТ.

До електромобила са показани негови "клонинги" – малки ел. транспортни колички. Всичко е със SepEx-възбуждане, проектирано по методология, създадена в Капрони-АД и проверена от редица клиенти на специални ел. задвижвания с автономно (батерийно) захранване.

В петък (28.05.2010г.) ще се проведе дискусия по ел. задвижванията, изработвани в Капрони - АС и ДС.


Заповядайте!
Потребителски аватар
eltransbg
Мнения: 215
Регистриран: 23 мар 2009г. 15:37
Контакти:

Re: Колата на "Капрони" в Интер Експо Център

Мнение от eltransbg » 27 май 2010г. 16:20

Ще е полезно, и въпреки че ми се иска няма да мога да отида :(

Успех на изложението!
sitroenzx
Мнения: 5
Регистриран: 13 май 2010г. 23:22

Re: Колата на "Капрони" в Интер Експо Център

Мнение от sitroenzx » 28 май 2010г. 23:37

Днес ходих до Експо и разгледах полското фиатче на Капрони. Хората са поработили, но концепцията им е много стара. С това управление от Curtis имат огромни загуби. Аз отидох да видя модерна кола, но се върнах 15г. назад. Пробегът на този електромобил според собственика е 65km, но моят опит и сметките показват, че този пробег е в идеални условия. Реалният според мен е 40-45km, но въпреки това им правя евала, че са минали през Технотест и КАТ.
asenst
Мнения: 11
Регистриран: 01 апр 2010г. 17:44
Контакти:

Re: Колата на "Капрони" в Интер Експо Център

Мнение от asenst » 31 май 2010г. 10:42

Здравей sitroenzx

Какво имаш предвид пред много загуби Какво управление има по малко загуби. Ти какво управление използваш, какво е напрежението на батериите които използваш?

В този форум както и в България като цяло няма никой който да е направил кола с нова концепция. Всичките са стари потрошени направени с малко пари.Все пак това е идеята.Ако искаш електромобил с "нова концепция" то трябва да се изръсиш 30-40 хиляди евро и нагоре.Ето ти няколко примера за конверсия на нова концепция:

http://www.evadapt.com/en/

http://www.micro-vett.it/ (Цена на фиат 500 от 37к Евро)

А ето ти няколко разработени електромобила

http://www.automobiles-ligier.com/index ... ng=english

http://www.aixam.com/

Относно пробега то той зависи от много фактори тежест на електромобила,максимална скорост, Капацитет на батерии, Ефективност на двигател и управление и много други. Не забравяй, че Фиата който си гледал е лек. С поглед пробег не се определя.

Айде със здраве
Потребителски аватар
turin
Site Admin
Мнения: 645
Регистриран: 20 май 2008г. 17:20
Местоположение: София/Троян
Контакти:

Re: Колата на "Капрони" в Интер Експо Център

Мнение от turin » 02 юни 2010г. 10:42

Технологии има най-различни и информация за техническата част има предостатъчно в Интернет. На мен ми е по-интересно как точно колата е минала прегледа в Технотест и как е регистрирана. Тоест цялата процедура, колкото може по-подробно и със съвети и препоръки към колегите, на които евентуално им предстои тази битка с бюрокрацията.

Ако някой от ходилите на дискусията може да сподели неща по тези проблеми, ще е супер. Също, разбира се, и самите хора от Капрони ако могат да разкажат.

Не казвам, че техническата страна не е важна, напротив – важна си е. Но в България много по-голям проблем е другата, нетехническата част – целият процес по регистрация.
astronaut
Мнения: 1
Регистриран: 29 ное 2010г. 14:58

Re: Колата на "Капрони" в Интер Експо Център

Мнение от astronaut » 29 ное 2010г. 15:03

Благодаря за линка asenst :) полезна информация
Любимата ми кола е Лада, винаги:)
Отговори