Конверсия на Голф 2 - завършена
-
- Мнения: 3
- Регистриран: 21 апр 2010г. 09:06
Re: Конверсия на Голф 2 - завършена
Браво, моите поздравления, най-после нещо готово, направено в България.
Ще споделите ли малко характеристики:
- двигател
- тегло на колата
- батерии
- пробег
и т.н.
Ще споделите ли малко характеристики:
- двигател
- тегло на колата
- батерии
- пробег
и т.н.
Re: Конверсия на Голф 2 - завършена
Поздравления и от мен! Аз следях блога и не знаех, че вече имате тестдрайв Супер е станал голфът, сигурно има безброй неща за дооправяне, но най-важното е станало – да тръгне за първи път изцяло на ток
Пиши, като има време, каква още работа има по колата и какви подобрения още има. Отпред ще има ли батерии – защото на клипа се вижда доста място, може да се събере една втора кутия там. Или пък може не двигателни, а допълнителни батерии за "екстрите", примерно парно или радио и глезотийки за по-нататък. Но вие си знаете най-добре, де Супер става проектът, отдавна бая хора го следим, поздрави за първото каране
Пиши, като има време, каква още работа има по колата и какви подобрения още има. Отпред ще има ли батерии – защото на клипа се вижда доста място, може да се събере една втора кутия там. Или пък може не двигателни, а допълнителни батерии за "екстрите", примерно парно или радио и глезотийки за по-нататък. Но вие си знаете най-добре, де Супер става проектът, отдавна бая хора го следим, поздрави за първото каране
Re: Конверсия на Голф 2 - завършена
момчета браво за голфа, дайте малко повече инфо за частите, по специално за батериите и как се представя вашата машинка...
Re: Конверсия на Голф 2 - завършена
Колеги, колата наистина е супер!
Ще се опитам да отговоря на въпросите
Ускорява добре, средна скорост 50км/ч, засечен пробег от 55км - прибрах се самостоятелно, като в батерията имаше още енергия, но нямаше къде другаде да ходя
Засякох разхода - около 100-110 вата на километър - в зависимост от терена. Винаги когато имам възможност да пускам по инерция го правя!
Изтеглихме я (кантара е супер калибриран - все пак и митницата го ползва) - общо тегло 860кг, като разпределението е 440кг отпред и 420кг отзад. Предницата се указа по тежка, независимо че всички батерии са на мястото на резервоара.
А батериите не са много тежки - общо тегло 78кг. LiFePO4 90Ач - закупени от Thunder-Sky, Китай.
Електромотора е родно производство - от Балканкар, Елпром ЕМС или повече известни като "Костов" мотори. За съжаление не ползваме целия му капацитет - може да поеме до 144 волта а нашата сиситема е на 84. Повече за моторите от страницата на производителя: http://kostov-motors.com/
А при този волтаж максимална скорост която развиваме е 90к/ч.
Ще се опитам да отговоря на въпросите
Ускорява добре, средна скорост 50км/ч, засечен пробег от 55км - прибрах се самостоятелно, като в батерията имаше още енергия, но нямаше къде другаде да ходя
Засякох разхода - около 100-110 вата на километър - в зависимост от терена. Винаги когато имам възможност да пускам по инерция го правя!
Изтеглихме я (кантара е супер калибриран - все пак и митницата го ползва) - общо тегло 860кг, като разпределението е 440кг отпред и 420кг отзад. Предницата се указа по тежка, независимо че всички батерии са на мястото на резервоара.
А батериите не са много тежки - общо тегло 78кг. LiFePO4 90Ач - закупени от Thunder-Sky, Китай.
Електромотора е родно производство - от Балканкар, Елпром ЕМС или повече известни като "Костов" мотори. За съжаление не ползваме целия му капацитет - може да поеме до 144 волта а нашата сиситема е на 84. Повече за моторите от страницата на производителя: http://kostov-motors.com/
А при този волтаж максимална скорост която развиваме е 90к/ч.
Re: Конверсия на Голф 2 - завършена
Преди няколко дни заснехме това видео:
http://www.youtube.com/watch?v=MBPa1IlU ... re=channel
Вдигнахме прилична за града скорост, като при тръгването не бях натиснал педала до дупка - може и още
Благодарности на човека с камерата
http://www.youtube.com/watch?v=MBPa1IlU ... re=channel
Вдигнахме прилична за града скорост, като при тръгването не бях натиснал педала до дупка - може и още
Благодарности на човека с камерата
Re: Конверсия на Голф 2 - завършена
Всички клипчета на едно място:
http://ev-bg.com/wordpress1/archives/316
http://ev-bg.com/wordpress1/archives/316
Re: Конверсия на Голф 2 - завършена
Малко развитие по проекта - използваме БМС за да анализираме разхода при движение на колата:
а цялата статийка може да прочетете от страницата на сайта:
http://ev-bg.com/wordpress1/archives/351
а цялата статийка може да прочетете от страницата на сайта:
http://ev-bg.com/wordpress1/archives/351
Re: Конверсия на Голф 2 - завършена
Едно клипче, което направихме на магистралата:
http://www.youtube.com/watch?v=Gam--sOW ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=Gam--sOW ... r_embedded
Re: Конверсия на Голф 2 - завършена
Браво, момчета! Имам идея за парното! Не се ли сетихте, че ел. двигателят отдава топлина като работи – ето това е парното!