Конверсия на Голф 2 - завършена

Проекти за конверсии и конструиране на нови електромобили
Stefanov
Мнения: 103
Регистриран: 20 фев 2011г. 02:56

Re: Конверсия на Голф 2 - завършена

Мнение от Stefanov » 08 юли 2011г. 17:14

Здравейте, колеги. Днес се видяхме с колегата Пламен за по едно кафе и масали около конверсията му. Дори ме повози на електричката. Какво да Ви кажа... качих се и докато чакам да запали вече беше направил 2 маневри :D.Това, което ми направи впечатление: при потегляне от място са му нужни 20-30А, което не надвишава 2kW и потегля по-добре от автомобил 1000 кубика, абсолютно безшумен, дори е стряскащо. Направил си е и мигачите с електорнни релета, и те не се чуват. Нямаше как да видя сърцето на автомобила, но да се надявам, че и това ще стане скоро.
Поздрави отново за страхотния проект!
Надявам се да видя и Яриса скоро.
Потребителски аватар
eltransbg
Мнения: 215
Регистриран: 23 мар 2009г. 15:37
Контакти:

Re: Конверсия на Голф 2 - завършена

Мнение от eltransbg » 12 сеп 2011г. 10:28

Една статийка, която пуснах на блогчето ми със снимки и всичко останало:
http://ev-bg.com/wordpress1/archives/508
;)
Потребителски аватар
infernus
Мнения: 200
Регистриран: 08 авг 2011г. 21:29

Re: Конверсия на Голф 2 - завършена

Мнение от infernus » 13 сеп 2011г. 13:43

Вярно кажи накрая как ще стане хватката с гражданската :) Много ми е интересно, също как ще стане ако имат Nissan Leaf който пак е изцяло екетрически.
С.Николов
Мнения: 242
Регистриран: 28 яну 2010г. 14:37
Местоположение: Варна

Re: Конверсия на Голф 2 - завършена

Мнение от С.Николов » 30 яну 2012г. 12:53

eltransbg
Молба
пусни една сводка как се държи машината в тия студове.
Как влияят на акумулаторите?
Тая седмица ще е по-студено от обикновено.
Потребителски аватар
infernus
Мнения: 200
Регистриран: 08 авг 2011г. 21:29

Re: Конверсия на Голф 2 - завършена

Мнение от infernus » 23 фев 2012г. 00:59

С.Николов написа:eltransbg
Молба
пусни една сводка как се държи машината в тия студове.
Как влияят на акумулаторите?
Тая седмица ще е по-студено от обикновено.
Говори за двама защото ДВГ-то в тия студове ми стъпи:
300 лева за ремонт и диагностика - ламбда сонда и разни датчици и с перспектива за смяна на ЕКУ
2 х 35 лв - репатрак.
50 лева за таксита.
и НЕ искам да продължавам че ме заболя главата.
Отговори