Здравейте Pesho
ще се опитам да отговоря на вашите въпроси
Доколкото ми е известно контролерът подава на мотора нужното напрежение – нито повече, нито по-малко.
Заводският контролер на саксото си има собствен преобразовател dc/dc
и когато напрежението в класическия 12 волтов оловен акумулатор,
осигуряващ стандартната електрическа уредба на автомобила
падне под определено ниво, автоматично се включва неговото зареждане.
Не е необходимо електричката да е на заряд само заради него.
Целта на BMSа e клетките да не паднат под определено ниво
и съответно при зареждане да не надвишат определено такова.
Повече информация за BMSa да кажат колегите, мисля имаше цяла тема по въпроса.
Автомобилът има заводски заложено опция за бърз заряд, но е изключена,
защото аз лично тука не знам някога да имам тази възможност,
а и бързият заряд по принцип скъсява живота на батерията.
Ползвам оригиналния куплунг на автомобила,
по принцип може да се смени с друг или да се доработи на шуко или нещо друго,
но за сега смятам с оригиналния си е добре
Новите нямат водно охлаждане, а и на мен доколкото ми е известно старите са нямали такова.
Водното охлаждане е само за контролера, помпа и резервоар с 3 литра охлаждаща течност.
Логично трябва зарядът при регенериране да минава през BMSa.
Според мен автомобилът се справя доста прилично с наклоните