Страница 2 от 5

Re: Ситроен Саксо - електричка

Публикувано: 07 юли 2015г. 21:14
от stealthhack
Колко струва цялото удоволствие заедно с батериите? :)

Re: Ситроен Саксо - електричка

Публикувано: 08 юли 2015г. 09:35
от rrumpe
Колко са батериите и какъв пробег има колата?

Re: Ситроен Саксо - електричка

Публикувано: 08 юли 2015г. 11:41
от stealthhack
100Ah x 120V = 12 Kwh, около 100км. трябва да е според мен!

Re: Ситроен Саксо - електричка

Публикувано: 08 юли 2015г. 19:02
от SuriCat
Хмм.... 120вч/км... Това би било добро показание за ДЦ мотор!

Re: Ситроен Саксо - електричка

Публикувано: 08 юли 2015г. 19:09
от stealthhack
SuriCat написа:Хмм.... 120вч/км... Това би било добро показание за ДЦ мотор!
Това ако "галиш" педала, ако ти тежи десният крак може и 200wh/km да удари! :D

Re: Ситроен Саксо - електричка

Публикувано: 08 юли 2015г. 22:50
от С.Николов
Подред на въпросите
сметката до тука е 20000 лъвъ
отделно по колата ще има необходимост от
смяна на уплътнения на вратите, чистачки, зимни гуми и т.н.
неща които не касаят задвижването и електрическата част.
Батериите са 44 клетки http://koorteh.com/batteries/sinopoly-l ... 100AHA.pdf
Според френската инструкция електричката с оловните има пробег 75 километра
Тоест на теория с новите трябва да е 100 километра
Галенето на педала за сега ми е проблем.
Имам навика на светофара да излитам но това определено не е добре за клетките в дългосрочен план.
За сега най-дългият пробег, който съм направил е от центъра на Варна до Златни пясъци и обратно 40 километра.
На пътя за Златни по навик за да издаяна баира я набримчих (казано по-така акселерирах)
и като излезе на равното направо излетя на 95 километра в час (това КАТ да го пропуснат) :)

Re: Ситроен Саксо - електричка

Публикувано: 09 юли 2015г. 14:49
от zlatanski2012
Да ти е честита, дълги км. да и се радваш!
Ще споделиш ли отзиви как се държи по неравния терен на варненските улици, мъчи ли се по магистралата, успява ли да регенерира известен процент енергия в батерията?
С какъв BMS e? Сега са на мода едни китайски бмс-и с тачскрийн дисплей...
При зареждането как стои въпросът? Монофазно (бордово зарядно? ), или трифазно я зареждаш...
Моторът оригиналният ли е още, sepex на Лерой-Сомер?

Re: Ситроен Саксо - електричка

Публикувано: 09 юли 2015г. 20:19
от stealthhack
100% е с оригиналния си мотор, и гаранция клетките няма да ги скапеш скоро, дори и да ускоряваш на пълна мощност, просто моторът над 20-30KW няма как да изкара, а това е 2С (200A мисля беше мотора на Saxo-то) за текущите батерии.
120V e моторът, ти го караш в момента с 145V и ще имаш около 29KW максимална мощност, ако няма спад на напрежение по кабелите, което за тази малка кола е идеално.
Впрочем ако можеш направи едно клипче с ускорението до 95км., ще ми е интересно да видя как се държи спрямо бензинов мотор.
И си проверявай четките за износване на 20-30 000км. все пак е четков мотор.
Не мога да атачна pdf файла за Саксото, админът да се погрижи ако може.

Re: Ситроен Саксо - електричка

Публикувано: 12 юли 2015г. 11:06
от С.Николов
По въпроса с неравния терен, а и той не е чак така неравен.
Вчера счупих горния прозорец на черчевето на вратата към терасата
и съответно трябваше някак да ида до стъкларското ателие
извадих вратата, оказа се дълга 2360мм.
Доста се замислих дали ще се събере в саксото, но
свалих задните седалки и предната наклоних максимално назад,
напъхах рамката откъм багажника до предното стъкло.
Събра се на милиметри и дори се затвори багажникът :)
Бавничко без бързане до стъкларското ателие и обратно
идеално :)

Re: Ситроен Саксо - електричка

Публикувано: 12 юли 2015г. 18:22
от turin
stealthhack написа:Не мога да атачна pdf файла за Саксото, админът да се погрижи ако може.
Кой файл имаш предвид? Ако пак не става, прати ми го на лични и аз ще го кача, нп.