FIAT Bravo

Проекти за конверсии и конструиране на нови електромобили
bLdC
Мнения: 46
Регистриран: 05 юни 2012г. 20:46

Re: FIAT Bravo

Мнение от bLdC » 16 май 2014г. 10:28

SuriCat написа:Колко килца е самата кутия?
Кутията се получи към 20кг.
Теглото на кутията с батериите е сравнимо с това на демонтираните неща в задната част - резервоар с гориво, резервна гума, гърнетата на ауспуха и ламарина.
SuriCat написа:От снимката не става много ясно какво си отрязал от колата, но там при резервната гума и резервоара нямаше ли носещи греди? Пипал ли си ги?
Само ламарина. Носещи греди има от двете страни по дължина на колата.
Ето това е отрязаното парче.
bottcut1.JPG
bottcut1.JPG (166.93 KиБ) Видяна 21015 пъти
SuriCat написа:Много добре изглежда кутийката :D
Благодаря!
bLdC
Мнения: 46
Регистриран: 05 юни 2012г. 20:46

Re: FIAT Bravo

Мнение от bLdC » 19 май 2014г. 12:25

Направих кратко видео за тези, които са любопитни да разберат как звучи машинката.
Звукът е доста отчетлив, понеже видеото е правено на закрито, иначе звукът от двигателя и трансмисията не е никак силен.
http://wikisend.com/download/146012/hirpm160v.avi
Потребителски аватар
turin
Site Admin
Мнения: 645
Регистриран: 20 май 2008г. 17:20
Местоположение: София/Троян
Контакти:

Re: FIAT Bravo

Мнение от turin » 19 май 2014г. 15:23

Яко, вярно звучи като спидер от Междузвездни войни :)
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 629
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: FIAT Bravo

Мнение от SuriCat » 19 май 2014г. 15:45

Така като гледам, на прзен ход развива до към 100км/ч :)

В реални условия пробва ли го как се набира :)
bLdC
Мнения: 46
Регистриран: 05 юни 2012г. 20:46

Re: FIAT Bravo

Мнение от bLdC » 19 май 2014г. 20:17

SuriCat написа:Така като гледам, на прзен ход развива до към 100км/ч :)

В реални условия пробва ли го как се набира :)
Това е при 160В, направих няколко километра извън града. При това напрежение ускорява добре до около 50км/ч.
От там нататък въртящия момент спада бързо, понеже не му достига напрежение (моторът е за до 500В).

Всъщност, контролерът разполага с електронен блок, който повишава напрежението. Мога да го използвам за постигане на по-високи скорости, просто през него токът от батерията е ограничен до 100А.
turin написа:Яко, вярно звучи като спидер от Междузвездни войни :)
Има нещо такова. :mrgreen: Те за филма вероятно са използвали именно звуци от някаква електрическа машина, смесени със звуци от реактивен двигател.
bLdC
Мнения: 46
Регистриран: 05 юни 2012г. 20:46

Re: FIAT Bravo

Мнение от bLdC » 05 авг 2014г. 21:23

Напоследък не остава много време за колата.
Все пак успях да я постегна и направих малко тестове.
Батериите са монтирани и балансирани. Общо към 12kWh капацитет. Утре ще направя малко снимки и ще дам подробности за окабеляването.

Засякох пробега и съм повече от доволен. С тази малка батерия изминава без проблем 80км (очаквах по-малко). Това е при далеч от идеалните условия, средна скорост около 60км/ч, с минимум един пътник и никаква рекуперация при спиране.

Дали си е струвал труда и отделеното време? Преценете сами.
http://wikisend.com/download/424676/mnt1.avi

Забележително е колко са ефективни тези двигатели. По време на една такава разходка кутията на трансмисията вдига от порядъка на 10 - 15 градуса над тази на въздуха.
Това е при напрежение 185В и по-малко от половината мощност за която е предвиден двигателят и електрониката към него...
pvatanasov
Мнения: 33
Регистриран: 31 юли 2012г. 12:21

Re: FIAT Bravo

Мнение от pvatanasov » 06 авг 2014г. 10:57

Браво! Май скоро ще има читав контролер за тези мотори. Някои хора само приказват, а други малко говорят но много вършат... Хубво е човек да има самочувствие, но много важно е и да го покрива (поне малко) :lol: . Браво bLdc ! Само да ти кажа, че с предното не визирам тебе.
bLdC
Мнения: 46
Регистриран: 05 юни 2012г. 20:46

Re: FIAT Bravo

Мнение от bLdC » 07 авг 2014г. 09:36

BattC.JPG
BattC.JPG (215.13 KиБ) Видяна 20839 пъти
CarUnder.JPG
CarUnder.JPG (222 KиБ) Видяна 20839 пъти
Белият кабел е от акумулатора, 12В. Бях го монтирал временно в багажника. Сега си взех нов, по-малък.
Няма нужда от голям (тежък) акумулатор, понеже натоварването се поема от DC-DC конвертора и работата на акумулатора е да поддържа стабилно напрежение при пикове в натоварването. Конверторът е доста мощен, а и като няма стартер, няма чак толкова голямо натоварване на 12 волтовата система.
pikaso9061
Мнения: 55
Регистриран: 08 дек 2014г. 12:47

Re: FIAT Bravo

Мнение от pikaso9061 » 09 дек 2014г. 19:23

Браво, това се казва проект. Нямам търпение да я видя по улиците.
Отговори