FIAT Bravo
Публикувано: 17 яну 2013г. 03:26
Здравейте,
От доста време следя форума, но понеже нямах нищо конкретно за споделяне, не съм писал досега.
Следя и други форуми, а и почти всичко свързано с електромобилите.
Сега вече ще има и какво да покажа, понеже започнах работа по колата.
Ако има интерес, ще ви държа в течение за развитието на проекта.
та... директно по темата!
Обмислил съм доста варианти за кола за донор, но накрая се спрях на тази, която вече имам в гаража.
Като за първа конверсия не ми се ще да рискувам с нещо по-скъпо или рядко срещано с трудни за намиране части.
Все пак реших да се спра на качествени компоненти за самата конверсия (след обмисляне на много варианти).
Идеята е крайният резултат да е с не по-лоши динамични показатели от оригинала.
Та... запретвам ръкави и се омазвам до уши с машинно масло.
Фиатът вече с махнат преден капак. демонтаж в гараж само най-ненужното:
двигател – 200кг.
всичко останало – 85кг.
и ако сложим – 15кг. за горивото,
всичко на всичко – 300кг.
...и не бързайте да ме упреквате, че съм развалил хубавата машина, преди да видите какво смятам да добавя. Ще ми се да ви покажа и батериите, но няма как,
някъде по пътя от производителя са (ако изобщо са тръгнали)
После ще пиша и за подробностите, та ако има интерес и тръгне лаф, още по-добре.
От доста време следя форума, но понеже нямах нищо конкретно за споделяне, не съм писал досега.
Следя и други форуми, а и почти всичко свързано с електромобилите.
Сега вече ще има и какво да покажа, понеже започнах работа по колата.
Ако има интерес, ще ви държа в течение за развитието на проекта.
та... директно по темата!
Обмислил съм доста варианти за кола за донор, но накрая се спрях на тази, която вече имам в гаража.
Като за първа конверсия не ми се ще да рискувам с нещо по-скъпо или рядко срещано с трудни за намиране части.
Все пак реших да се спра на качествени компоненти за самата конверсия (след обмисляне на много варианти).
Идеята е крайният резултат да е с не по-лоши динамични показатели от оригинала.
Та... запретвам ръкави и се омазвам до уши с машинно масло.
Фиатът вече с махнат преден капак. демонтаж в гараж само най-ненужното:
двигател – 200кг.
всичко останало – 85кг.
и ако сложим – 15кг. за горивото,
всичко на всичко – 300кг.
...и не бързайте да ме упреквате, че съм развалил хубавата машина, преди да видите какво смятам да добавя. Ще ми се да ви покажа и батериите, но няма как,
някъде по пътя от производителя са (ако изобщо са тръгнали)
После ще пиша и за подробностите, та ако има интерес и тръгне лаф, още по-добре.