Страница 1 от 2

версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Публикувано: 10 ное 2012г. 16:36
от eltransbg
Здравейте колеги,
след малко затишие и доста време прекарано в чакане новите части да пристигнат, последните няколко дни напреднахме в тестването и сглобяването :)
Ето и малко снимки:
Изображение
Изображение

минути преди да влезе в коша:
Изображение

Тестването го направихме с помощта на приятел, за което му благодарим!
Резултатите показаха, че инверторът работи на 30 килохерца (малко множко), има някои паразитни смущения, но се развърта благодарение само на 5-6А!
Разликата с DC мотора е огромна – при него само за да се развърти му трябваха 35-40А.
А другият мотор – черният е с постоянни магнити. При него консумацията, както се и очакваше е дори по-малка, като характеристиките му са подобни, че и по-добри от асинхронния мотор.
На осцилоскопа графиката му също е по-добра...
Но и цената не лъже, за съжаление.

Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Публикувано: 11 ное 2012г. 01:31
от С.Николов
Кога ще може да видим звяра на живо :)

Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Публикувано: 13 мар 2013г. 17:11
от infernus
С.Николов написа:Кога ще може да видим звяра на живо :)
Много бързаш май, а :)

Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Публикувано: 13 мар 2013г. 18:40
от SuriCat
събота и неделя на феста :)

Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Публикувано: 07 апр 2013г. 23:08
от eltransbg
Една добавка, която отдавна изчакваше да бъде осъществена - автоматично спиране и пускане на заряда.
Цена - 11лв., може да се купи от почти всеки магазин ;)
Таймерът се настройва да се включва по време на нощната тарифа - хем електромерът отчита по малко, хем и автоматично се стартира/спира зарядът.
На сутринта остава само да "включиш" колата и си готов за още 100км ;)
IMGP2194_resize.JPG
IMGP2194_resize.JPG (195.25 KиБ) Видяна 13929 пъти

Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Публикувано: 08 апр 2013г. 09:48
от s54
:D екстра
тоя ъпгрейд го направих и аз
моят таймер е някакъв с програматор за дневни програми и т.н. и дисплей
по-сложен е от нужното за тази задача, но се моткаше по рафтовете, та му намерих приложение :lol:
сега ще видим как ще се отрази на сметката от ЧЕЗ
при мен ефектът е, че минавам малко километри и като се прибера и го включа сигурно в 95% от времето е на дневна
сега трябва основно да врътка на нощната

Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Публикувано: 08 апр 2013г. 19:47
от bLdC
eltransbg написа:Една добавка, която отдавна изчакваше да бъде осъществена - автоматично спиране и пускане на заряда.
Цена - 11лв., може да се купи от почти всеки магазин ;)
Таймерът се настройва да се включва по време на нощната тарифа - хем електромерът отчита по малко, хем и автоматично се стартира/спира зарядът.
На сутринта остава само да "включиш" колата и си готов за още 100км ;)
IMGP2194_resize.JPG
Идеята за таймер не е лоша, но изпълнението никак не ми харесва.
Тези евтини играчки може да ти свършат работа, ако искаш да си изключиш зарядното на мобилния, телевизора или радиото. Тези просто не са предназначени да издържат на голям ток! Внимавайте и какви контакти използвате. Китайските боклуци, които са навсякъде не стават за захранване на мощни консуматори и са опасни!!!
Добре е да се допитвате до специалисти за такива работи.

Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Публикувано: 08 апр 2013г. 21:40
от s54
Като цяло съм съгласен и бих се замислил за по-профи вариант,
аз самият обичам да се презапасявам (направих си кабел за зареждане с 4 квадрата),
но таймерът, които аз ползвам, е ползван близо 5 години на 3кв бойлер
с по няколко цикъла на вкл и изкл на ден, както и на радиатори 1.5-2 кв

зарядното ми е 1.5кв, не виждам причина да има проблем,
след като съм го ползвал на два пъти по-мощен уред

ако пропускам, нещо нямам нищо против малко критика :lol:

пп. утре ще пробвам да кача и аз една снимка
ако колегата елтранс е ок да му цапам темата де :D

Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Публикувано: 10 апр 2013г. 19:00
от eltransbg
bLdC написа: Идеята за таймер не е лоша, но изпълнението никак не ми харесва.
Тези евтини играчки може да ти свършат работа, ако искаш да си изключиш зарядното на мобилния, телевизора или радиото. Тези просто не са предназначени да издържат на голям ток!
Няма голям ток - 11-12А към батериите отчита, а от мрежата дърпа не повече от 9А - зарядното ми е 2 кВтч.
Да, ако има някъде слаба връзка е възможно да се получи нежелано искрене и от там нежеланите последици...
Но за момента да чукна на дърво връзките са добри и работи.
Към всички колеги - с ток-а трябва да се внимава!!! Не е шега работа... като те удари не можеш да му го върнеш :(
И да не съм офф - една снимка от нежелано "докосване" на + и - която направихме миналата година:
DSC04865_2_resize.jpg
DSC04865_2_resize.jpg (269.03 KиБ) Видяна 13866 пъти
:oops:

Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Публикувано: 21 апр 2013г. 15:30
от eltransbg
На 25 км от Варна - хижа Здравец:
IMGP2275_resize.JPG
IMGP2275_resize.JPG (405.51 KиБ) Видяна 13739 пъти
Открих че и там има 230 волта...
Напълно достатъчни да допълня "до горе"
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: