версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Проекти за конверсии и конструиране на нови електромобили
Потребителски аватар
eltransbg
Мнения: 215
Регистриран: 23 мар 2009г. 15:37
Контакти:

версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Мнение от eltransbg » 10 ное 2012г. 16:36

Здравейте колеги,
след малко затишие и доста време прекарано в чакане новите части да пристигнат, последните няколко дни напреднахме в тестването и сглобяването :)
Ето и малко снимки:
Изображение
Изображение

минути преди да влезе в коша:
Изображение

Тестването го направихме с помощта на приятел, за което му благодарим!
Резултатите показаха, че инверторът работи на 30 килохерца (малко множко), има някои паразитни смущения, но се развърта благодарение само на 5-6А!
Разликата с DC мотора е огромна – при него само за да се развърти му трябваха 35-40А.
А другият мотор – черният е с постоянни магнити. При него консумацията, както се и очакваше е дори по-малка, като характеристиките му са подобни, че и по-добри от асинхронния мотор.
На осцилоскопа графиката му също е по-добра...
Но и цената не лъже, за съжаление.
С.Николов
Мнения: 242
Регистриран: 28 яну 2010г. 14:37
Местоположение: Варна

Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Мнение от С.Николов » 11 ное 2012г. 01:31

Кога ще може да видим звяра на живо :)
Потребителски аватар
infernus
Мнения: 200
Регистриран: 08 авг 2011г. 21:29

Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Мнение от infernus » 13 мар 2013г. 17:11

С.Николов написа:Кога ще може да видим звяра на живо :)
Много бързаш май, а :)
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 629
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Мнение от SuriCat » 13 мар 2013г. 18:40

събота и неделя на феста :)
Потребителски аватар
eltransbg
Мнения: 215
Регистриран: 23 мар 2009г. 15:37
Контакти:

Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Мнение от eltransbg » 07 апр 2013г. 23:08

Една добавка, която отдавна изчакваше да бъде осъществена - автоматично спиране и пускане на заряда.
Цена - 11лв., може да се купи от почти всеки магазин ;)
Таймерът се настройва да се включва по време на нощната тарифа - хем електромерът отчита по малко, хем и автоматично се стартира/спира зарядът.
На сутринта остава само да "включиш" колата и си готов за още 100км ;)
IMGP2194_resize.JPG
IMGP2194_resize.JPG (195.25 KиБ) Видяна 13906 пъти
s54
Мнения: 216
Регистриран: 16 ное 2012г. 15:24
Местоположение: София

Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Мнение от s54 » 08 апр 2013г. 09:48

:D екстра
тоя ъпгрейд го направих и аз
моят таймер е някакъв с програматор за дневни програми и т.н. и дисплей
по-сложен е от нужното за тази задача, но се моткаше по рафтовете, та му намерих приложение :lol:
сега ще видим как ще се отрази на сметката от ЧЕЗ
при мен ефектът е, че минавам малко километри и като се прибера и го включа сигурно в 95% от времето е на дневна
сега трябва основно да врътка на нощната
bLdC
Мнения: 46
Регистриран: 05 юни 2012г. 20:46

Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Мнение от bLdC » 08 апр 2013г. 19:47

eltransbg написа:Една добавка, която отдавна изчакваше да бъде осъществена - автоматично спиране и пускане на заряда.
Цена - 11лв., може да се купи от почти всеки магазин ;)
Таймерът се настройва да се включва по време на нощната тарифа - хем електромерът отчита по малко, хем и автоматично се стартира/спира зарядът.
На сутринта остава само да "включиш" колата и си готов за още 100км ;)
IMGP2194_resize.JPG
Идеята за таймер не е лоша, но изпълнението никак не ми харесва.
Тези евтини играчки може да ти свършат работа, ако искаш да си изключиш зарядното на мобилния, телевизора или радиото. Тези просто не са предназначени да издържат на голям ток! Внимавайте и какви контакти използвате. Китайските боклуци, които са навсякъде не стават за захранване на мощни консуматори и са опасни!!!
Добре е да се допитвате до специалисти за такива работи.
s54
Мнения: 216
Регистриран: 16 ное 2012г. 15:24
Местоположение: София

Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Мнение от s54 » 08 апр 2013г. 21:40

Като цяло съм съгласен и бих се замислил за по-профи вариант,
аз самият обичам да се презапасявам (направих си кабел за зареждане с 4 квадрата),
но таймерът, които аз ползвам, е ползван близо 5 години на 3кв бойлер
с по няколко цикъла на вкл и изкл на ден, както и на радиатори 1.5-2 кв

зарядното ми е 1.5кв, не виждам причина да има проблем,
след като съм го ползвал на два пъти по-мощен уред

ако пропускам, нещо нямам нищо против малко критика :lol:

пп. утре ще пробвам да кача и аз една снимка
ако колегата елтранс е ок да му цапам темата де :D
Потребителски аватар
eltransbg
Мнения: 215
Регистриран: 23 мар 2009г. 15:37
Контакти:

Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Мнение от eltransbg » 10 апр 2013г. 19:00

bLdC написа: Идеята за таймер не е лоша, но изпълнението никак не ми харесва.
Тези евтини играчки може да ти свършат работа, ако искаш да си изключиш зарядното на мобилния, телевизора или радиото. Тези просто не са предназначени да издържат на голям ток!
Няма голям ток - 11-12А към батериите отчита, а от мрежата дърпа не повече от 9А - зарядното ми е 2 кВтч.
Да, ако има някъде слаба връзка е възможно да се получи нежелано искрене и от там нежеланите последици...
Но за момента да чукна на дърво връзките са добри и работи.
Към всички колеги - с ток-а трябва да се внимава!!! Не е шега работа... като те удари не можеш да му го върнеш :(
И да не съм офф - една снимка от нежелано "докосване" на + и - която направихме миналата година:
DSC04865_2_resize.jpg
DSC04865_2_resize.jpg (269.03 KиБ) Видяна 13843 пъти
:oops:
Потребителски аватар
eltransbg
Мнения: 215
Регистриран: 23 мар 2009г. 15:37
Контакти:

Re: версия 3.0 на Голф 2 - тестване и сглобяване

Мнение от eltransbg » 21 апр 2013г. 15:30

На 25 км от Варна - хижа Здравец:
IMGP2275_resize.JPG
IMGP2275_resize.JPG (405.51 KиБ) Видяна 13716 пъти
Открих че и там има 230 волта...
Напълно достатъчни да допълня "до горе"
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Отговори