K9'' 120V SepEx

Проекти за конверсии и конструиране на нови електромобили
Димзо
Мнения: 6
Регистриран: 04 мар 2012г. 16:25

K9'' 120V SepEx

Мнение от Димзо » 03 сеп 2012г. 20:44

Здравейте, аз съм дипломант, които прави дипломна работа на тема конверсия на стандартен автомобил в елетромобил (моя мечта от няколко години насам). За дипломната избрах ДЦ мотор – K9'' 120V SepEx мотор. За дипломната ми работа са ми нужни стойностите на оборотите, моментът и мощността. Вие към този вид мотор сте представили графика за тези параметри и нужното им захранване от батерията. Но липсва информация за мощност, момента и оборотите от 0 до 3000, която ми е важна за изчисленията, които ще правя. Моля ви ако може да ми кажете как продължават тези криви от графиката :) защото няма техни стойности, по които да се ориентирам :(
http://kostov-motors.com/files/producta ... 120E02.pdf
Потребителски аватар
turin
Site Admin
Мнения: 645
Регистриран: 20 май 2008г. 17:20
Местоположение: София/Троян
Контакти:

Re: K9'' 120V SepEx

Мнение от turin » 03 сеп 2012г. 21:10

Май въпросът е към Kostov Motors? Тук има хора (поне един ;) ) от Костов, така че вярвам когато прочетат, ще могат да отговорят. Встрани от това – опита ли да се свържеш директно с тях? Не зная колко често влизат тук, затова...
Димзо
Мнения: 6
Регистриран: 04 мар 2012г. 16:25

Re: K9'' 120V SepEx

Мнение от Димзо » 03 сеп 2012г. 21:17

звънях на телефоните в сайта ..като влезнах в контакти имаше два телефона, но уви никой не ми вдигна, после писах на двете пощи които бяха дали, но пак никой не ми отговори :(
alabin
Мнения: 23
Регистриран: 07 дек 2010г. 14:46

Re: K9'' 120V SepEx

Мнение от alabin » 03 сеп 2012г. 23:47

Здравей Димо,
Искай от завода семейството криви за обороти при различни напрежения и моменти, както и в зоната на по-ниските от номиналния момент. Това е важно за ускоряване и стартиране (рязко). Прати им и-мейл и провери по телефона за всеки случай. Защото въпросите ти са особени, не са търговски. Но до нула оборота под товар означава изгорял двигател на стенда. Не са реални стойности в експлоатацията. На каква кола ще го монтираш по замисъл?
Къде се дипломираш? Разкажи.
Димзо
Мнения: 6
Регистриран: 04 мар 2012г. 16:25

Re: K9'' 120V SepEx

Мнение от Димзо » 04 сеп 2012г. 00:10

Да, писах им и им звънях, но на телефона никой не отговори! :( Ще разкажа накратко, а по-нататък ще прикача файлове за това какво съм направил :) За модел автомобил се наложи да избера голф 4 (понеже ръководителят ми искаше да е по-нов модел и да имам консултант от сервиз, намерих връзка с ВФ) иначе има къде-къде по-добри модели за конверсия :) (по тегло и по цена на която ще го купя за проект). Избрах този двигател, понеже сайтът предлага и чертеж и криви за нагледност и избрах тази серия мотори SepEX, заради регенерацията на енергия (все пак трябва да я разяснявам на доцентите – може да ги знаят нещата, но да ме проверят колко знам аз и какво съм направил :lol: ). Наясно съм, че при нула оборота и много малки са проблемни, но за направата на графиките в зависимост момент мощност спрямо обороти са ми нужни и по-ниските с тяхната стойност :).
В Технически университет Пловдив :)
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 629
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: K9'' 120V SepEx

Мнение от SuriCat » 04 сеп 2012г. 12:07

Здравей,

С риск да те разочаровам малко, вероятно може и да не намериш такива графики щото никой не си е правил труда да ги сваля. Другото нещо което можеш да направиш е да екстраполираш съществуващите графики, там не би трябвао да има изразени екстремуми. Все ще ти свършат работа, все пак не правиш летящи чинии и данните ще са задоволитени. Ако изровиш от нета графики на подобни мотори може да видиш приблизителния наклон на графиката и да ги приложиш към твоя.

Успех, и ще чакаме да споделиш какво си сметнал като параметри на колата :D
totosmoto
Мнения: 49
Регистриран: 11 дек 2011г. 22:31

Re: K9'' 120V SepEx

Мнение от totosmoto » 04 сеп 2012г. 18:44

Браво Димзо, много хубава тема си избрал! С нетърпение ще чакам да прикачваш файловете, за да може лаици като мен да се учат и един ден и аз да мога да си осъществя мечтата.
Успех и от мен!
alabin
Мнения: 23
Регистриран: 07 дек 2010г. 14:46

Re: K9'' 120V SepEx

Мнение от alabin » 21 сеп 2012г. 11:58

Димзо написа:Да, писах им и им звънях, но на телефона никой не отговори! :( Ще разкажа накратко, а по-нататък ще прикача файлове за това какво съм направил :) За модел автомобил се наложи да избера голф 4 (понеже ръководителят ми искаше да е по-нов модел и да имам консултант от сервиз, намерих връзка с ВФ) иначе има къде-къде по-добри модели за конверсия :) (по тегло и по цена на която ще го купя за проект). Избрах този двигател, понеже сайтът предлага и чертеж и криви за нагледност и избрах тази серия мотори SepEX, заради регенерацията на енергия (все пак трябва да я разяснявам на доцентите – може да ги знаят нещата, но да ме проверят колко знам аз и какво съм направил :lol: ). Наясно съм, че при нула оборота и много малки са проблемни, но за направата на графиките в зависимост момент мощност спрямо обороти са ми нужни и по-ниските с тяхната стойност :).
В Технически университет Пловдив :)

Може да са били в отпуск през август
Ако ли не, чака те семейства криви за различни напрежения и моменти от стенд, не може да няма в университета. Мощността се изчислява или обратното – моментът се смята. След това смяташ кривите на съпротивлението при различни скорости и наклони на пътя, както и при ускоряване (изпреварване). От там нататък подбор на електронни регулатор и ДС/ДС конвертор от търг. мрежа. След това, както му казвахме "15 мин срам и цял живот инженер" и експерт по конверсия на автомобили.
Някъде имам и ДР за конверсия, но е на руски. Вътре има ценни методики (идеи). Ако нямаш езиков бариер, кажи ще ти я пратя – все пак сламка е.
Отговори