Пежо Партнер Електрик – оригинална електричка с нови батерии

Проекти за конверсии и конструиране на нови електромобили
Потребителски аватар
eltransbg
Мнения: 215
Регистриран: 23 мар 2009г. 15:37
Контакти:

Пежо Партнер Електрик – оригинална електричка с нови батерии

Мнение от eltransbg » 13 юли 2012г. 11:14

Здравейте,
отдавна не съм писал във форума, за което съжалявам.
Но причината е, че бяхме доста заети с модифицирането на Пежо Партнер Електрик – оригинална електричка от Пежо, направена през 1998-1999г. със СепЕкс мотор и никел-кадмиеви батерии.
Отне ни доста време и усилия, но в крайна сметка мислим, че определено си струваше :)
Ето и резултатът в няколко снимки и клипчета в ютуб-а:
Изображение
Изображение
Изображение

и видео:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YlxIWcdREgs[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=43alAY6_2gE[/youtube]
С.Николов
Мнения: 238
Регистриран: 28 яну 2010г. 14:37
Местоположение: Варна

Re: Пежо Партнер Електрик – оригинална електричка с нови бат

Мнение от С.Николов » 14 юли 2012г. 12:06

Интересно :)
Ако съм броил вярно – 30 акумулаторни клетки
но от кои, тоест колко амперчаса
Тоест въпросът ми е ориентировъчен пробег?
Предполагам идеята на тая машинка е за товарна
тип баничарка, така да се каже :)
alabin
Мнения: 23
Регистриран: 07 дек 2010г. 14:46

Re: Пежо Партнер Електрик – оригинална електричка с нови бат

Мнение от alabin » 23 юли 2012г. 22:36

С.Николов написа:Интересно :)
Ако съм броил вярно – 30 акумулаторни клетки
но от кои, тоест колко амперчаса
Тоест въпросът ми е ориентировъчен пробег?
Предполагам идеята на тая машинка е за товарна
тип баничарка, така да се каже :)
Има капацитет около 24 kWh. и изминава 180 км при 65 км/ч. Батериите видимо са 160А/ч. Машината е оригинална френска. Двигателят, ако не греша е Лерой Сомер или така съм виждал по сайтовете.
Потребителски аватар
eltransbg
Мнения: 215
Регистриран: 23 мар 2009г. 15:37
Контакти:

Re: Пежо Партнер Електрик – оригинална електричка с нови бат

Мнение от eltransbg » 10 авг 2012г. 12:12

Батериите са общо 51 клетки - 51 х 3,2V = 163,2V или 161 волта - по номинал.
Така е изградена оригиналната система - контролера на мотора, мотора и конвертора.
Т.е. за да ползваме заводските елементи трябваше да спазим волтажа на системата - така и направихме :)
Вече от около месец колата се движи в района на Несебър :)
Потребителски аватар
eltransbg
Мнения: 215
Регистриран: 23 мар 2009г. 15:37
Контакти:

Re: Пежо Партнер Електрик – оригинална електричка с нови бат

Мнение от eltransbg » 06 юни 2013г. 10:02

Здравейте колеги,
Измина почти година от замяната на никел-кадмиевите батерии на Партнер-а с литиеви такива.
Равносметката е 12 700км изминати на ток получен чрез фотоволтаици.
Т.е. една година без какъвто и да е "въглероден отпечатък" - една истинска кола с 0 (НУЛА) въглеродни емисии!
IMGP2590a.jpg
IMGP2590a.jpg (439.23 KиБ) Видяна 4119 пъти
Потребителски аватар
infernus
Мнения: 200
Регистриран: 08 авг 2011г. 21:29

Re: Пежо Партнер Електрик – оригинална електричка с нови бат

Мнение от infernus » 16 сеп 2013г. 21:06

Колко му е пробегът с новите батерии с един заряд, не може вече да не се знае. Би трябвало да е доста добре, по-леки, по-мощни...
Потребителски аватар
eltransbg
Мнения: 215
Регистриран: 23 мар 2009г. 15:37
Контакти:

Re: Пежо Партнер Електрик – оригинална електричка с нови бат

Мнение от eltransbg » 07 окт 2013г. 09:37

Пробвали са го - максимален пробег 157км, но в батерията е имало енергия и за още :)
Отговори