Система за регенеративно задвижване на електромобил

Проекти за конверсии и конструиране на нови електромобили
pikaso9062
Мнения: 35
Регистриран: 10 апр 2014г. 11:33
Местоположение: София/Ботунец

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Мнение от pikaso9062 » 09 ное 2017г. 18:08

https://www.facebook.com/torpila91/

Първото интервю. Не обръщайте внимание, че съм се вцепенил, към края се отпускам. :lol:
totosmoto
Мнения: 49
Регистриран: 11 дек 2011г. 22:31

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Мнение от totosmoto » 13 ное 2017г. 16:15

Гледах интервюто. Като за първи път си добре. :) Помислих, че ще те плесне през устата когато спомена жените шофьори. :) Браво! Успех!
rrumpe
Мнения: 161
Регистриран: 23 яну 2013г. 17:10

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Мнение от rrumpe » 14 ное 2017г. 00:08

Браво, направи много за малко време, което си е постижение. Чакаме новини за регенеративното изобретение :) Успех!
Dim
Мнения: 2
Регистриран: 30 юли 2017г. 11:09

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Мнение от Dim » 27 ное 2017г. 13:42

pikaso9062 написа:Dim Чак сега видях мнението ти и то съвсем случайно. Най-после едно добре написано, без глупави критики, забележки или съвети мнение. Не се обиждайте останалите, толкова си можете просто. Аз пиша тук заради хора като него, тъй като мненията на такива хора са градивни. Та сега на въпроса. Аз също не се спрях пред простотиите на ведомството и реших, че и без патент ще се справя. Пробвах да потърся спонсор и за щастие попаднах на човек, който ми каза направо "направи прототипа и ако работи така, както казваш, ще те срещна с инвеститор, заинтересован от нещата, които правиш". Без глупост, без тъпи съвети. Намерих човек, който да ми направи последните необходими части, за да завърша прототипа. Човекът е може би най-добрият в областта си в България и той не е уверен в успеха ми, но ме насърчава като негов събрат изобретател. Много изобретения не са станали от първия път, така че и да не успея с първия прототип, няма да се откажа. Така че, Din, ако ти се занимава, ще се радвам да обменим информация.
Разбира се, пиши ми на лично, ще се радвам ако мога да помогна с нещо, важното е да се действа бързо и целенасочено, защото тенденцията привлича внимание и интерес, и вече големите риби започват да влагат сериозен финансов и умствен ресурс и е въпрос на време нещата да се случат, особено с този темп на технологично развитие, който се наблюдава последните 5 години, така че ще изникват все повече и повече опции за удължаване на пробега, а това един движещ се обект сам да генерира енергия, която да съхранява и в последствие да използва не е нещо кой знае колко сложно, да не говорим, че и формула Е става все по-популярна, а там рисърча и разработките са на много високо ниво, дори вече има разработки, регенеративното спиране е взаимствано точно от там, ако не се лъжа, но то е доста лимитирано, все пак по-малко от 10% от времето извън града кракът ни не е на газта, така че ефективният начин е да намерим начин да генерираме енергия, докато кракът ни е на газта, на което се основават и моите идеи.
pikaso9062
Мнения: 35
Регистриран: 10 апр 2014г. 11:33
Местоположение: София/Ботунец

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Мнение от pikaso9062 » 27 дек 2017г. 15:49

Един колега ми предложи за да следя заряда да свържа една клетка към телефон, който да показва колко заряд остава. Звучи просто, но не съм чувал някой да го е правил. Има ли уловка?
Stefanov
Мнения: 103
Регистриран: 20 фев 2011г. 02:56

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Мнение от Stefanov » 08 фев 2018г. 18:44

:D :D :D :D :lol: :lol: :lol:
Има :)
lastcyrol
Мнения: 1
Регистриран: 10 дек 2014г. 17:43
Местоположение: Русе

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Мнение от lastcyrol » 09 фев 2018г. 14:38

pikaso9062 написа:
27 дек 2017г. 15:49
Един колега ми предложи за да следя заряда да свържа една клетка към телефон, който да показва колко заряд остава. Звучи просто, но не съм чувал някой да го е правил. Има ли уловка?
Как по-точно ще свържеш клетката към телефона, по Bluetooth ли или по друг начин?
Или идеята е да я свържеш наместо батерията на телефона?
Ама това последното не го вярвам. Освен, че химиите са различни, батерията на телефона има измерител на заряда, който следи колко време прекарва батерията в състояние на заряд/разряд при какъв ток и събира mAh, но всичко това след калибриране. Получаването на информация за заряда на батерия по напрежението е много неточно. Пък и май твоите батерии бяха желязо-фосфатни, т.е. една от най-плоските криви на напрежението.
pikaso9062
Мнения: 35
Регистриран: 10 апр 2014г. 11:33
Местоположение: София/Ботунец

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Мнение от pikaso9062 » 15 фев 2018г. 16:42

lastcyrol,благодаря и аз мислех, че е твърде лесно за да е истина.

Монтирах си соларен контролер. Свързан е със заводския акумулатор, който зарежда 12 волтовата система + един шалтер. Много добра модификация дори за тези които няма да слагат панел на покрива. Действа и като волтметър и капацитет метър. Има 2 USB порта за зареждане на телефон например. Още не съм купил панел и за сега ще ми е само волт и капацитет метър. Струва 20лв. За съжаление снимката която имам е твърде голяма, за да я кача.
Отговори