Система за регенеративно задвижване на електромобил

Проекти за конверсии и конструиране на нови електромобили
pikaso9062
Posts: 32
Joined: 10 Apr 2014г. 11:33
Location: София/Ботунец

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Post by pikaso9062 » 09 Nov 2017г. 18:08

https://www.facebook.com/torpila91/

Първото интервю. Не обръщайте внимание, че съм се вцепенил, към края се отпускам. :lol:
totosmoto
Posts: 48
Joined: 11 Dec 2011г. 22:31

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Post by totosmoto » 13 Nov 2017г. 16:15

Гледах интервюто. Като за първи път си добре. :) Помислих, че ще те плесне през устата когато спомена жените шофьори. :) Браво! Успех!
rrumpe
Posts: 161
Joined: 23 Jan 2013г. 17:10

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Post by rrumpe » 14 Nov 2017г. 00:08

Браво, направи много за малко време, което си е постижение. Чакаме новини за регенеративното изобретение :) Успех!
Dim
Posts: 2
Joined: 30 Jul 2017г. 11:09

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Post by Dim » 27 Nov 2017г. 13:42

pikaso9062 wrote:Dim Чак сега видях мнението ти и то съвсем случайно. Най-после едно добре написано, без глупави критики, забележки или съвети мнение. Не се обиждайте останалите, толкова си можете просто. Аз пиша тук заради хора като него, тъй като мненията на такива хора са градивни. Та сега на въпроса. Аз също не се спрях пред простотиите на ведомството и реших, че и без патент ще се справя. Пробвах да потърся спонсор и за щастие попаднах на човек, който ми каза направо "направи прототипа и ако работи така, както казваш, ще те срещна с инвеститор, заинтересован от нещата, които правиш". Без глупост, без тъпи съвети. Намерих човек, който да ми направи последните необходими части, за да завърша прототипа. Човекът е може би най-добрият в областта си в България и той не е уверен в успеха ми, но ме насърчава като негов събрат изобретател. Много изобретения не са станали от първия път, така че и да не успея с първия прототип, няма да се откажа. Така че, Din, ако ти се занимава, ще се радвам да обменим информация.
Разбира се, пиши ми на лично, ще се радвам ако мога да помогна с нещо, важното е да се действа бързо и целенасочено, защото тенденцията привлича внимание и интерес, и вече големите риби започват да влагат сериозен финансов и умствен ресурс и е въпрос на време нещата да се случат, особено с този темп на технологично развитие, който се наблюдава последните 5 години, така че ще изникват все повече и повече опции за удължаване на пробега, а това един движещ се обект сам да генерира енергия, която да съхранява и в последствие да използва не е нещо кой знае колко сложно, да не говорим, че и формула Е става все по-популярна, а там рисърча и разработките са на много високо ниво, дори вече има разработки, регенеративното спиране е взаимствано точно от там, ако не се лъжа, но то е доста лимитирано, все пак по-малко от 10% от времето извън града кракът ни не е на газта, така че ефективният начин е да намерим начин да генерираме енергия, докато кракът ни е на газта, на което се основават и моите идеи.
pikaso9062
Posts: 32
Joined: 10 Apr 2014г. 11:33
Location: София/Ботунец

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Post by pikaso9062 » 27 Dec 2017г. 15:49

Един колега ми предложи за да следя заряда да свържа една клетка към телефон, който да показва колко заряд остава. Звучи просто, но не съм чувал някой да го е правил. Има ли уловка?
lastcyrol
Posts: 1
Joined: 10 Dec 2014г. 17:43
Location: Русе

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Post by lastcyrol » 09 Feb 2018г. 14:38

pikaso9062 wrote:
27 Dec 2017г. 15:49
Един колега ми предложи за да следя заряда да свържа една клетка към телефон, който да показва колко заряд остава. Звучи просто, но не съм чувал някой да го е правил. Има ли уловка?
Как по-точно ще свържеш клетката към телефона, по Bluetooth ли или по друг начин?
Или идеята е да я свържеш наместо батерията на телефона?
Ама това последното не го вярвам. Освен, че химиите са различни, батерията на телефона има измерител на заряда, който следи колко време прекарва батерията в състояние на заряд/разряд при какъв ток и събира mAh, но всичко това след калибриране. Получаването на информация за заряда на батерия по напрежението е много неточно. Пък и май твоите батерии бяха желязо-фосфатни, т.е. една от най-плоските криви на напрежението.
pikaso9062
Posts: 32
Joined: 10 Apr 2014г. 11:33
Location: София/Ботунец

Re: Система за регенеративно задвижване на електромобил

Post by pikaso9062 » 15 Feb 2018г. 16:42

lastcyrol,благодаря и аз мислех, че е твърде лесно за да е истина.

Монтирах си соларен контролер. Свързан е със заводския акумулатор, който зарежда 12 волтовата система + един шалтер. Много добра модификация дори за тези които няма да слагат панел на покрива. Действа и като волтметър и капацитет метър. Има 2 USB порта за зареждане на телефон например. Още не съм купил панел и за сега ще ми е само волт и капацитет метър. Струва 20лв. За съжаление снимката която имам е твърде голяма, за да я кача.
Post Reply