Продажба на електрички от западна Европа
Правила на форума
Допускат се само обяви, свързани с електромобили
Допускат се само обяви, свързани с електромобили
Продажба на електрички от западна Европа
Здравейте колеги,
Започнахме да доставяме електрически автомобили от западна Европа и първите доставки са вече факт.
Колите са Ситроен Саксо, цена 3000 евро + доставка.
Направени са фабрично в периода от 1999 до 2003г.
Регистрация в КАТ - без никакви проблеми (оригинална електричка) и без необходимост от минаване пред комисия за узаконяване.
Между 35 и 50 хиляди километра. Километражът е реален - поради изчерпване на старите никел-кадмиеви батерии, колите не са се използвали.
Доставят се без батериите.
Идеална кола за градски условия, а пробегът е в зависимост от новите батерии.
Възможност за вграждане на литиеви и увеличаване на пробега над 150 км.
Разход – 2.20 - 2.40лв на 100км.
Освободени от данък B)
Започнахме да доставяме електрически автомобили от западна Европа и първите доставки са вече факт.
Колите са Ситроен Саксо, цена 3000 евро + доставка.
Направени са фабрично в периода от 1999 до 2003г.
Регистрация в КАТ - без никакви проблеми (оригинална електричка) и без необходимост от минаване пред комисия за узаконяване.
Между 35 и 50 хиляди километра. Километражът е реален - поради изчерпване на старите никел-кадмиеви батерии, колите не са се използвали.
Доставят се без батериите.
Идеална кола за градски условия, а пробегът е в зависимост от новите батерии.
Възможност за вграждане на литиеви и увеличаване на пробега над 150 км.
Разход – 2.20 - 2.40лв на 100км.
Освободени от данък B)
Re: Продажба на електрички от западна Европа
Браво, супер предложение! Колко може да излезе една кола с батерии за 150 км пробег?
Re: Продажба на електрички от западна Европа
По книжка дават, че са необходими 20-21кВт/ч за 100км, а за 150 означава поне 30кВт/ч батерии.totosmoto написа:Браво, супер предложение! Колко може да излезе една кола с батерии за 150 км пробег?
За съжаление цената няма да малка, най-малко още 12-14 000лв.
Re: Продажба на електрички от западна Европа
Колите с DC мотори ли са? Това би обяснило малко по-високия разход.
Оригиналните батерии вероятно са били никелови, тоест по-тежки и неефективни. С нови литиеви, показателите ще са по-добри.
Оригиналните батерии вероятно са били никелови, тоест по-тежки и неефективни. С нови литиеви, показателите ще са по-добри.
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Продажба на електрички от западна Европа
DC са, но не съм сигурен brushless или четкови са, оригиналните бяха Ni-cd eлементи!bLdC написа:Колите с DC мотори ли са? Това би обяснило малко по-високия разход.
Оригиналните батерии вероятно са били никелови, тоест по-тежки и неефективни. С нови литиеви, показателите ще са по-добри.
Re: Продажба на електрички от западна Европа
Ех......
Между DC и brushless DC няма нищо общо! Не се заблуждавайте че присъства "DC" в името! Brushlessa по-скоро прилича на 3-фазен АЦ, отколкото на четково ДЦ.
Един мотор може да се нарече ДЦ, когато му се подаде прав ток ( DC ) и той започне да върти без да има нужда от каквито и да е допълнителни електроники и тнт... На един brushless DC ако му подадете прав ток директно от батерия най-много да почне да пуши!
Brushless моторите са в пъти по-ефективни спрямо четковите. Като начин на работа/управление нямат нищо общо. Името "Brushless DC" е малко игра на думи!
Между DC и brushless DC няма нищо общо! Не се заблуждавайте че присъства "DC" в името! Brushlessa по-скоро прилича на 3-фазен АЦ, отколкото на четково ДЦ.
Един мотор може да се нарече ДЦ, когато му се подаде прав ток ( DC ) и той започне да върти без да има нужда от каквито и да е допълнителни електроники и тнт... На един brushless DC ако му подадете прав ток директно от батерия най-много да почне да пуши!
Brushless моторите са в пъти по-ефективни спрямо четковите. Като начин на работа/управление нямат нищо общо. Името "Brushless DC" е малко игра на думи!
- stealthhack
- Мнения: 243
- Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
- Местоположение: София
Re: Продажба на електрички от западна Европа
DC присъства в този тип мотори заради типа на синусоидата към намотките която има повече общи черти с PWM-а на стандартна DC четкова система, отколкото с AC моторите, то е като да сравняваш ябълки с круши!SuriCat написа:Ех......
Между DC и brushless DC няма нищо общо! Не се заблуждавайте че присъства "DC" в името! Brushlessa по-скоро прилича на 3-фазен АЦ, отколкото на четково ДЦ.
Един мотор може да се нарече ДЦ, когато му се подаде прав ток ( DC ) и той започне да върти без да има нужда от каквито и да е допълнителни електроники и тнт... На един brushless DC ако му подадете прав ток директно от батерия най-много да почне да пуши!
Brushless моторите са в пъти по-ефективни спрямо четковите. Като начин на работа/управление нямат нищо общо. Името "Brushless DC" е малко игра на думи!
Eltransbg моторите на SAXO-то с какъв тип мотори са
Извинявам се предварително за offtopic постовете в обявата, но е хубаво за бъдещите купувачи да знаят какво се крие под капака!
-
- Мнения: 43
- Регистриран: 21 авг 2012г. 15:11
Re: Продажба на електрички от западна Европа
То си го пише. Гледайте на 4-тата снимка. Или поне по броя на кабелите би трябвало да е ясно.
А що се отнася до батериите - трябват батерии които издържат на претоварване по ток. Моторът си е мощничък и си иска доста ток. При това ниско напрежение няма да е лесна работа. А и БМС си трябва.
30 киловатчаса батерии са 350 килограма.
А що се отнася до батериите - трябват батерии които издържат на претоварване по ток. Моторът си е мощничък и си иска доста ток. При това ниско напрежение няма да е лесна работа. А и БМС си трябва.
30 киловатчаса батерии са 350 килограма.
Re: Продажба на електрички от западна Европа
Brushless DC electric motor (BLDC motors, BL motors) also known as electronically commutated motors (ECMs, EC motors) are synchronous motors that are powered by a DC electric source via an integrated inverter/switching power supply, which produces an AC electric signal to drive the motor. In this context, AC, alternating current, does not imply a sinusoidal waveform, but rather a bi-directional current with no restriction on waveform. Additional sensors and electronics control the inverter output amplitude and waveform (and therefore percent of DC bus usage/efficiency) and frequency (i.e. rotor speed)...................
http://en.wikipedia.org/wiki/Brushless_ ... tric_motor
http://en.wikipedia.org/wiki/Brushless_ ... tric_motor
Re: Продажба на електрички от западна Европа
Колите са направени с SepEx DC мотори - за да може да имат и регенерация, а тя е много добра.stealthhack написа: Eltransbg моторите на SAXO-то с какъв тип мотори са
На Партнер-а който сдадохме миналата година регенерацията стигаше 100-120А, а това е мноооого.
Ще видим точно колко връщат тези мотори - предполагам малко по-малко, понеже и купетата са по-малки.
Задвижващият агрегат е производство на ЛеройСомер.
До седмица-две се надявам да имам повече данни, че и видео да направя.
А ето и една снимка от днес - получихме още едно Саксо