Електробус по тролейбусна линия 11 в София

Новини за електромобили и връзки към външни сайтове
deleted user 1
Мнения: 43
Регистриран: 21 авг 2012г. 15:11

Re: Електробус по тролейбусна линия 11 в София

Мнение от deleted user 1 » 20 май 2014г. 14:18

За производство трябва:
1. Суровини - имаме
2. Машини - имаме
3. Завод - нямаме
4. Други заводи подизпълнители - нямаме
5. Квалифицирани работници - нямаме
6. Ръководен персонал инженери - нямаме
7. Пари - нямаме
8. Стабилна и надеждна държава - нямаме

Ако построим завод - което ще глътне много пари - нямаме други заводи които да проивеждат и доставят частите. Не може един единствен завод да прави - гуми, джанти, лагери, оси, зъбни колела, скоростни кутии, електромотори, инвертори, седалки, стъкла, амортисьори, фарове, мигачи, климатици, кондензаторите и батериите не ги броим изобщо, кабели, съединители и изолатори за контактната мрежа...
Та ние един скапан редуктор не можем да направим в цялата държава. Какво остава за диференциал.
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 626
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: Електробус по тролейбусна линия 11 в София

Мнение от SuriCat » 20 май 2014г. 14:44

Както винаги, ще имаме завод който нищо няма да произвежда! Само ще сглабя, евентуално!
rrumpe
Мнения: 162
Регистриран: 23 яну 2013г. 17:10

Re: Електробус по тролейбусна линия 11 в София

Мнение от rrumpe » 20 май 2014г. 14:55

А ми до колкото разбирам от сайт-а то това е идеята, да се сглабят елементите от различните производители:
http://www.chariot-electricbus.com/prod ... iot-e-bus/
• a top quality, low floor monoquoce body, made by Higer, a Scania partner, probably the second biggest bus builder in the World;

• electric motor and controller supplied by Siemens (Germany);

• air cushions and brakes by WABCO (Germany); axles and steering by ZF (Germany);

• doors by BODE (Germany);
Потребителски аватар
turin
Site Admin
Мнения: 644
Регистриран: 20 май 2008г. 17:20
Местоположение: София/Троян
Контакти:

Re: Електробус по тролейбусна линия 11 в София

Мнение от turin » 21 май 2014г. 17:35

И да е само за сглобяване, все пак е нещо! Какво като са полупроводници – догодина, живот и здраве, може и за цели проводници да успеем. Важното е да има работни места. Никоя работа не е идеална, но хората все някаква трябва да имат. Пък ако не те, то децата им ще се квалифицират за производство. Ама ако няма хляб, какво образование.

Мисълта ми е и за сглобяване само да е, пак е добре. Лошото не е това, лошото ще е ако пак нищо не стане и някой окраде всичко.
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 626
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: Електробус по тролейбусна линия 11 в София

Мнение от SuriCat » 21 май 2014г. 20:16

Кфо образование, кат ще дигат железа по 12часа на ден за 400лв на месец.
Интелектуален труд = 0.
Използване на суровини придобити в БГ = 0.
Внос на чужда стока = 100%...

Да, наистина е по-добре да правим каквото и да е било от колкото нищо. И аз подкрепям начинанието за бусовете, та дори и да е само хамалската работа.... Лошото е, че едни дупета съсипаха бизнеса в БГ и ни оставиха да бачкаме само мърлявата работа, дет на запада, че даже и в Китай вече не искат да я вършат.
С.Николов
Мнения: 238
Регистриран: 28 яну 2010г. 14:37
Местоположение: Варна

Re: Електробус по тролейбусна линия 11 в София

Мнение от С.Николов » 28 авг 2014г. 16:30

Ето тема по въпроса във форума за градски транспорт
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=6242.0
има малко по-подробна информация
и реални снимки от експлоатацията.

И един тъп въпрос, може ли да се направи модул
от така наречените супер, мега, ултра и т.н. кондензатори,
който да е за вграждане в лек автомобил
и да може да постигне максимален пробег 50 километра?
rrumpe
Мнения: 162
Регистриран: 23 яну 2013г. 17:10

Re: Електробус по тролейбусна линия 11 в София

Мнение от rrumpe » 28 авг 2014г. 17:07

Може сигурно, само че ще е 3 пъти по-тежък и 5 пъти по-скъп от батерия със същия капацитет.
Отговори