http://www.diyelectriccar.com/forums/sh ... 54639.html
http://www.evalbum.com/3497
стана ми интересно покрай конверсията на колегата с Бравото с Приуски части
дали е правена конверсия направо на приуса от хибрид към чисто електро
играта с електрониката там обаче май ще е голяма, както са и споменали в темата
компа сигурно търси майка си и баща си и едва ли ще е лесно просто да се извади ДВГ-то и да се добавят батерии ...
от друга страна, колата малко или много е проектирана за ниско съпротивление и тн икономичност
Prius conversion
Re: Prius conversion
50 Miles (80 Kilometers)
More than enough to see friends and plug in every night. No need to have any "Range Anxiety" because every morning she'll have a full tank of electrons!
Пълен резервар с електрони
More than enough to see friends and plug in every night. No need to have any "Range Anxiety" because every morning she'll have a full tank of electrons!
Пълен резервар с електрони
Re: Prius conversion
наскоро попаднах на друга подобна мъдрост: The best range extender is a rent a car
като цяло май добре му се е получила като за щатите - 20к долара тотал с доста приличен донор
това, което малко ме озадачи е времето за конверсия ~ месец ама за две години
не знам, като им паднат цените може да се окажат един от добрите варианти за конверсия,
ако се намерят хора дето им разбират от електрониката
Re: Prius conversion
Не знам доколко Приус и Ярис имат общо откъм електрическата уредба,
но все пак има някаква логика да е модулно.
То тогава опит може да се почерпи от тук
http://electriclub.com/post884.html#p884
но все пак има някаква логика да е модулно.
То тогава опит може да се почерпи от тук
http://electriclub.com/post884.html#p884
Re: Prius conversion
тука въпросът е, че трябва управлението да остане само тази част касаеща ел. мотора
ако го изтърбушиш и наредиш нова система добре, но да му махнеш само ДВГ ми се струва, че ще бъде по-сложничко
не че няма да стане - сигурен съм, че с малко повече четене и ровене няма да е невъзможно
ако го изтърбушиш и наредиш нова система добре, но да му махнеш само ДВГ ми се струва, че ще бъде по-сложничко
не че няма да стане - сигурен съм, че с малко повече четене и ровене няма да е невъзможно
Re: Prius conversion
Най-лесният вариант е да се ползват готовите китове за повишаване на капацитета на батерията на колата.
Доколкото знам, Приъс си имат опция за каране само на ток, но явно копчето за превключване в този режим се слага само на някои модификации. При тази малка батерия, така или иначе, няма голяма полза от чисто електрическия режим на каране. Хубавото е, че при необходимост това може да се коригира.
По-сложен е вариантът с махането на ДВГ и свързаните с него агрегати. Ще олекне малко, но тя си е тежичка кола по начало.
Ще трябва да се помисли и за захващането на трансмисията, понеже от едната страна се държи за блока на двигателя.
Аз лично като се замисля, ако е до това да се направи пъла конверсия на кола с такова тегло сигурно бих се замечтал за нещо по-интересно (в този ценови диапазон, че и по-нисък), примерно MazdaRX8 или Nissan300 ).
Извън сферата на мечтите, Приъс си е един от най-лесните и бързи за постигане на целта варианти.
Доколкото знам, Приъс си имат опция за каране само на ток, но явно копчето за превключване в този режим се слага само на някои модификации. При тази малка батерия, така или иначе, няма голяма полза от чисто електрическия режим на каране. Хубавото е, че при необходимост това може да се коригира.
По-сложен е вариантът с махането на ДВГ и свързаните с него агрегати. Ще олекне малко, но тя си е тежичка кола по начало.
Ще трябва да се помисли и за захващането на трансмисията, понеже от едната страна се държи за блока на двигателя.
Аз лично като се замисля, ако е до това да се направи пъла конверсия на кола с такова тегло сигурно бих се замечтал за нещо по-интересно (в този ценови диапазон, че и по-нисък), примерно MazdaRX8 или Nissan300 ).
Извън сферата на мечтите, Приъс си е един от най-лесните и бързи за постигане на целта варианти.