БГ електромобили серийно производство

Новини за електромобили и връзки към външни сайтове
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 629
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

БГ електромобили серийно производство

Мнение от SuriCat » 11 окт 2011г. 13:52

boyanak
Мнения: 6
Регистриран: 29 мар 2011г. 22:30
Местоположение: ВАРНА

Re: БГ електромобили серийно производство

Мнение от boyanak » 12 окт 2011г. 00:09

Само искам да вметна тази новина: http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4196191
Специалистите по финансовите въпроси, моля да коментират. При цена на чисто нова от 16000лв, рентабилни ли са конверсиите? Защото в края на краищата това е най-важно.
Потребителски аватар
turin
Site Admin
Мнения: 645
Регистриран: 20 май 2008г. 17:20
Местоположение: София/Троян
Контакти:

Re: БГ електромобили серийно производство

Мнение от turin » 12 окт 2011г. 01:40

Аз, без да разбирам от финанси, мога да кажа, че е рентабилно на пръв поглед. Но все пак не знаем изобщо какво ще е качеството на колите от този завод. Темата ми е интересна и следя какво се пише за GWM и за Ловеч Мотърс и единственото сигурно засега е, че нищо сигурно за чисто българските бройки не се знае. Защото още не са направени. Има внесени готови коли и доста хора вече са карали както малките, така и по-големите модели. Отзивите са от едната крайност на скептиците към китайското производство (и аз съм донякъде с тях) до другата крайност на феновете на марката, които са готови да прощават всичко. Някои казват, че C10 бил с по-добра сглобка от Yaris-а, на който е копие. За други пък изработката е на много по-ниско ниво от това на 4-5 годишна европейска кола втора ръка от по-висок клас. Като по-старата кола има варианти да е и с по-добри показатели за сигурност.

Въпросът определено е сложен и еднозначно отговорът е повече проява на фенщина, отколкото на трезва преценка.

Според мен трябва да минат 3-4 години редовно производство в завода в Ловеч, за да можем да оценяваме тези коли. Не че не може да се правят евтини коли, напротив. Но комбинацията от една страна от китайско ноу-хау, събрано през последните години отчасти от лицензи за копиране и отчасти от откровено крадене и от другата страна българска манифактура... не е особено ентусиазиращ.

Аз бих изчакал. А конверсията – една конверсия никога няма да е по-лошият вариант. Защото при конверсия имаш възможност за избор на донора, на характеристиките и цената му. Освен това, ако е кадърно измислена и направена, една конверсия е по-дълготрайна от готовата кола, която нарочно е проектирана да й се повреди нещо след гаранцията.
Потребителски аватар
infernus
Мнения: 200
Регистриран: 08 авг 2011г. 21:29

Re: БГ електромобили серийно производство

Мнение от infernus » 12 окт 2011г. 17:05

16000 лв. ама за какво? Пробег, максимална скорост? Прочети из форума коментарите на Огнян където има запитване от някой, да видиш за тези пари каква конверсия може да се направи. Нека обявят някакви характеристики и окончателна цена, защото това може да е поредният медиен балон.
Отговори