Re: СЕРВИЗНА БАЗА ElectriClub
Публикувано: 21 окт 2011г. 10:31
Малейиииииииии...
Ми аз с 400v батерии кфо ша прааа... няма да мога да си зареждам при тебе
Ми аз с 400v батерии кфо ша прааа... няма да мога да си зареждам при тебе
Здравей,DOMIC написа:Здравейте!
Открих форума днес, изчетох 7-те страници и мисля, че за повечето читатели, зарибени за конверсия, частичното конвертиране е по-приемливо, отколкото драстичната промяна с махането на ДВГ.
Смисълът от форум е да няма срещи и каквото имаме да си казваме – да си го напишем. Базата-работилница е неефективна, ако е една за България. Смятам обмяната на идеи за най-важна и решаваща а тя може да се разпространява и без фондация. Сдружението е безсмислено усилие индивидуалисти да се размиват в каквото и да е обединение. Ако има работилници из цяла България, специализирани в разработки за отделни марки коли или вид конвертиране, които да обменят опит и идеи помежду си ще е най-добре, както за тях, така и за потенциалните клиенти.
Като се вземе под внимание крайната основна цел - по-евтин и екологичен индивидуален транспорт, смятам за момента, че частичното конвертиране е за предпочитане. Никъде не видях варианта за човек с идея, която иска да осъществи на собствената си кола и финансира сам, но няма техническите умения и възможности, което е вариант и за бъдещи потенциални купувачи, ако се възприеме идеята.
Хубаво е да се помисли и за частична конверсия, която да заобикаля техническите изисквания като пречка и да използва всички плюсове на серийно произведените автомобили, като газовите уредби например - допълва автомобила без да го променя!
Възможността за реално приложение е предмет на ценообразуване т.е. дали е икономически изгодно в сравнение със серийното производство или бъдещия внос втора ръка.