Страница 2 от 3

Re: КАТ

Публикувано: 10 ное 2011г. 23:09
от eltransbg
Хора, слезте на земята – по-добре да се дадат 150-200лв за официалната регистрация на конверсията, отколкото тя да е абсолютно забранена, както това е в Италия!
Пък и който има няколко по К лв. предполагам няма да тръгне да се цигани, я?!?
Още веднъж ето го моя талон – официално съм абсолютно с електрическо задвижване:
Изображение

Re: КАТ

Публикувано: 11 ное 2011г. 09:35
от SuriCat
Въпросът не е в това, че се циганиме за 100 лева за регистрация, работата е там, че скапаната държавиза от цигани само се чуди какъв данък да ни сложи, какви глоби да измисли, по какъв начин да ни земе "законно" парите, а насреща не ни дава нищо. Никаква алтернатива...

Караме си из селските дупки по центъра на столицата, а за на село пък да не говорим вообще.......
Заплати никакви, пенсии никакви, инфраструктура никаква, условия за малък и среден бизнес – никакъв.....

Са ша ми се заяждат за ксенонови фарове, че не били оригинални.... Нали вчера си карам и насреща некфа скъпа кола с УЖ оригинален ксенон и лупи кат на баба цайсите дебели... Е па и кфооо, кат друсна в един трап и предницата отскочи нагоре и фаровете ми сфетнаха право в очите... аз кат лепа с електрожен без маска по-добре се чуствах.....
Ама кфо ви обяснявам, то съм сигурен, че и вие сте го изпитали тоя момент поне веднъж и знаете мноо добре.

Само картел и мафиотски организации.........

Е тва е БГ. Държава от проститутки...............

Re: КАТ

Публикувано: 09 дек 2012г. 16:45
от dyankog
turin написа:Те да вземат да оправят монопола с Технотест,

Да, ама като сертифицирането на тия модификации е монополно от една фирма само, която е известна с постоянното връщане на хората и пълната липса на прозрачност на изисквания и тестови процедури (а и на цените в крайна сметка)... Баси държавата, така си е...
Има сайт на Технотест. Можеш да се информираш от там за цените.
Изискванията са си фирмена политика. Ти лично кого пита за изискванията? Предполагам колега изпитвател. Е, какво ви пречи да напишете едно официално писмо до ръководството на дружеството, да се види, че съществувате и имате нужда от преустройства. Тогава ще Ви разработят процедура и изисквания. И тогава ще ги спазваме и няма да има никакви намеци за кафета, уиски и прочие.
От повече от три месеца очакваме одобрение на процедура по узаконяване на "Дневни светлини DRL" – е оставаме си с очакването. Не мога да си представя, колко време ще е необходимо на Мин. на Транспорта да ни одобри процедурата по узаконяване на електромобили /разбирай "конверсия"/
Монопол казваш – без да се замислям ще ти изброя още три фирми – ТИАТ Шумен, Dekra и TUV Nord – акредитирани за преустройства на територията на Р. България.
Успех на всички!!!
П.с. Ако искаш да направиш едно нещо – търсиш начини, ако не искаш – търсиш причини.

Re: КАТ

Публикувано: 10 дек 2012г. 13:42
от turin
dyankog, репликата ми е отпреди една година, а до Технотест бях писал още по-рано, 2008 или 2009 началото някъде... Така че признавам си, не съм запознат какво е положението в момента, но преди даже никой не знаеше, че може да се правят конверсии.

От теб сега разбирам, че положението е променено и най-малкото има ентусиазъм в хората там да се уреждат правно нещата – а и има конкуренция, което е супер. Даже съм сигурен, че конкуренцията ще се засилва – което не е лошо за вас, даже напротив ;)

Ще съм повече от доволен, ако стане така, че хората да не се плашат и отказват на момента, когато чуят за технотест и одобрение на промени по автомобила. Каквото може да помогне клубът като общност на наистина запалени ентусиасти, ще направим! Например за масови заявки за електромобилни изпитвания засега не може да говорим, защото повечето имаме идеи и в най-добрия случай сме "донякъде" с конверсията – трудно се събират пари за такива неща, разбираш. Но ако става дума за нещо по-малко, например ако можем да помогнем за DRL-ите, кажи.

Ако искаш, може да обсъдим с всички тук техническата страна на нещата около една конверсия – от общите неща до всички малки подробности. На срещите в София говорим за такива неща – от тегло на ос, през безопасност до отопление и топлоизолация – може да помогнем за нещата, които са важни за едно техническо изпитване и одобрение. Тия неща ги има из мрежата и в страните, където правят конверсии масово, но не пречи – нали сме форум, можем да обсъждаме ;)

Добре дошъл във форума!

Re: КАТ

Публикувано: 14 фев 2013г. 17:43
от rrumpe
Колега eltransbg, би ли споделил какви са тези сертификати, които трабва да ги има човек? Аз ако реша да си купя втора ръка части, какво да искам, като документи от продавача, за да мога да мина после технотест?

Re: КАТ

Публикувано: 18 фев 2013г. 19:22
от rrumpe
Eletransbg, моля те би ли споделил.
Някой друг има ли информация? Все пак това е най-важната стъпка от една конверсия, а този форум е точно за това. Колегата от Исперих дали ще сподели?
Аз пратих запитване към "ИКЕМ - Индустриален клъстер Електромобили", дано отговорят. Пратих и мейл на "Рей Систем ООД" тези с електрическия фиат 126, но може и Карпони да са направили колата, така че и на тях ще пиша. Сещате ли се кой друг има регистрирана конверсия?

Re: КАТ

Публикувано: 18 фев 2013г. 20:35
от SuriCat
То проблемът е първо от министерството да си размърдат задниците и да издадат наредбата, защото в момента по последна информация не се пререгистрират каквито и да е модификации.....

Re: КАТ

Публикувано: 18 фев 2013г. 21:08
от С.Николов
Без да съм сигурен на 100% мога да
предположа, че сертификати трябват за:
1. Електродвигателя
2. Батериите
3. Електрониката за управление на двигателя и батериите.

Re: КАТ

Публикувано: 19 фев 2013г. 11:19
от rrumpe
А какъв сертификат? Сертификат за качество, сертификат за типово одобрение, сертификатите за съответствие, "e-mark" сертификат (това е взето от: http://kostov-motors.com/tractionmotors ... tificates/)?

Re: КАТ

Публикувано: 19 фев 2013г. 12:00
от С.Николов
rrumpe
напишете едно лично съобщение на eltransbg
така мисля ще отговори по-бързо.
Човекът е зает, повече работи, отколкото да пише по форума.