Среща в Пловдив

Запознаване на хората от клуба и общи приказки за електромобили
Потребителски аватар
turin
Site Admin
Мнения: 644
Регистриран: 20 май 2008г. 17:20
Местоположение: София/Троян
Контакти:

Среща в Пловдив

Мнение от turin » 27 сеп 2013г. 09:15

На 1 октомври 2013 (вторник) група от София ще пътуваме до Пловдив да разгледаме Международния технически панаир.

До всички, които ще са там по това време и искат да се съберем на малка среща – други гости на града или пловдивчани – казвайте да се уговорим! :idea: Следобед може би ще сме разгледали и ще излезем навън да седнем – може втора уговорка за виждане в града.

Къде да е – пловдивчани, вие сте! 8-)
Потребителски аватар
turin
Site Admin
Мнения: 644
Регистриран: 20 май 2008г. 17:20
Местоположение: София/Троян
Контакти:

Re: Среща в Пловдив

Мнение от turin » 01 окт 2013г. 22:52

Днес се събрахме общо 5 човека в Пловдив на панаира, и петимата бяхме... от София. Гледахме много неща, макар някои да разказаха, че е било много, много по-постно от предишни години и даже на практика почти не е имало интересни неща.

Ще метна някоя и друга снимка тия дни, като намеря време. Междувременно – който от тайфата иска да разкаже с две думи, да заповяда.

Ей, Пловдив, къде се загубихте? Ще оставя тая тема да стои за уговорки за срещи в града на тепетата.
deleted user 1
Мнения: 43
Регистриран: 21 авг 2012г. 15:11

Re: Среща в Пловдив

Мнение от deleted user 1 » 01 окт 2013г. 23:29

Днес минах набързо през панаира. На 2 места предлагаха оловни тягови акумулатори, които бяха на прилични цени - 2 пъти по-скъпи от стартерните и почти наполовина по-евтини от гадните литиево-желязо-фосфатни - 35.8 стотинки за ватчас за оловните срещу 58 стотинки за ватчас за уинстъна. Едните се похвалиха, че вромоса били с техни батерии.
Туизито много ме разочарова. Очаквах нещо по-добре направено. Пълна порнография. Предпочитам за 17те хиляди да си направя конверсия, която ще има в пъти по-голям комфорт, надеждност, пробег и каквото се сети човек. 17000 лева за 6 киловатчаса батерия и 12 киловатов мотор и на практика неизползваемо задно място си е подигравка. Това е по-нестабилно от АТВ. То си е на практика кофти електрическо АТВ.
Интересното бяха медните накрайници за акумулатори и батерии, както и руските контактори за силовите вериги. Ако някой иска, мога да му пратя снимка на визитките на фирмите.
На изложението не видях нито Костов, нито Капрони. Макар Капрони от миналата година да говорят за този панаир и как щели да се излагат. Може и аз да съм ги пропуснал.
Отговори