Още един Айксам

Електрически автомобили. От тези с поне 4 колела.
s54
Мнения: 216
Регистриран: 16 ное 2012г. 15:24
Местоположение: София

Re: Още един Айксам

Мнение от s54 » 18 апр 2013г. 09:32

Има, даже в книжката пише, че въпреки регенерацията трябва да се ползват спирачки :mrgreen:

Пише, и че при пълна батерия и силен наклон може и да се получи движение по инерция.
Забелязал съм, че като е току що заредена и тръгна надолу понеже ми е стръмна улицата убива скороста по-малко отколкото обикновенно.

Колко зарежда и какъв ефект има обаче не мога да кажа.
Потребителски аватар
cityel
Мнения: 94
Регистриран: 18 окт 2011г. 14:36
Местоположение: София
Контакти:

Re: Още един Айксам

Мнение от cityel » 19 апр 2013г. 06:06

180А за 5 секунди голема далавера няма що... :lol:
Важно е регенерация да има! :mrgreen:
Еййй голям зор за тая регенерация.. регенерацията има за един "плюс" по пет "минуса" - това е положението..
На приказки и теория големи работи за Големи пари, ама практиката друго доказва..
Аз лично освен ефекта на пускане на баира дето ме спира, че ме мързи да натискам спирачка за дълго, друго не зачитам като "плюс".
Трябва да се ползват спирачките със сила (за да заработят/да не клеясват). Цилиндърчетата на електрическите коли запичат, защото като не се ползват се скапват..
Както мозъците на много български люде (между другото)..
Нямам пред вид тези тука дето коментираме.. :lol:
Като се отворят спирачките на 10 годишна ел. кола всичко е ново, и дискът и накладките - неползвани заради регенерацията. Всеки си вика еййй тва мноо готино .. Да, ама не! А сметнете си новия механизъм на спирачките колко ще ви струва защото е запекъл от неползване. Та ето още един минус на регенерацията...
:lol:
s54
Мнения: 216
Регистриран: 16 ное 2012г. 15:24
Местоположение: София

Re: Още един Айксам

Мнение от s54 » 19 апр 2013г. 09:54

мен да ти кажа даже малко ме дразни понякога защото не мога да я пусна да се движи по инерция,
което в крайна сметка може би ще е доста по-енергопестящо от това да зареди нещичко
и след това да й подам точец за да се движи

може би просто не е решено достатъчно добре ... не знам
при ел мобилите, които излизат сега има доста настройки на силата на регенерация и тн
при БМВ АктивЕ отзивите са, че доста добре се усещат на педала моментите на
подаване на "газ", коуст и регенерация за разлика от Лйиф където било по-трудно различимо и не толкова удобно

та може би не е зле като идея, но зависи как е реализирано
rrumpe
Мнения: 162
Регистриран: 23 яну 2013г. 17:10

Re: Още един Айксам

Мнение от rrumpe » 19 апр 2013г. 10:10

Според мен този пич добре го е направил (има 10%,25% реген, без реген):
http://etischer.com/awdev/
А на Аиксам-а нали е Къртис контролерът (ако не се бъркам), може и да е възможно да се настрои по-различен от заводския реген.
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 626
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: Още един Айксам

Мнение от SuriCat » 19 апр 2013г. 13:26

Ауууу. тоя пасат голема кочина.....

Натъпкано с жици и простотии, хич не ме изглежда красиво изпълнение...
rrumpe
Мнения: 162
Регистриран: 23 яну 2013г. 17:10

Re: Още един Айксам

Мнение от rrumpe » 19 апр 2013г. 13:38

Като изпълнение не знам, аз говоря за реген-а как се пуска/спира.

Още един въпрос - уж го изпратих, ама не го виждам в темата, кой знае къде съм писал :D Та, нали има двуместни Аиксам-и. Може ли да се сложи седалка отзад и да станат 2+2? Или пак през Технотест трябва да мине колата? Щото май в талона/гражданската им пише колко места са и ако се сложи седалка без да е узаконено, като те спрат полицаи и видят, могат да спрат колата от движение.
s54
Мнения: 216
Регистриран: 16 ное 2012г. 15:24
Местоположение: София

Re: Още един Айксам

Мнение от s54 » 19 апр 2013г. 13:55

rrumpe написа:Като изпълнение не знам, аз говоря за реген-а как се пуска/спира.

Още един въпрос - уж го изпратих, ама не го виждам в темата, кой знае къде съм писал :D Та, нали има двуместни Аиксам-и. Може ли да се сложи седалка отзад и да станат 2+2? Или пак през Технотест трябва да мине колата? Щото май в талона/гражданската им пише колко места са и ако се сложи седалка без да е узаконено, като те спрат полицаи и видят, могат да спрат колата от движение.
ми май си е за технотест. в английския талон пише брой места
В КАТ ще ти напишат колкото пише в английския или къвто и да е
друг е въпросът, че в малкия талон не пише, но в ГО-то има
може и да минеш метър ама може и да те цапардосат,
а при недай си боже инцидент некъв си вътре от всекъде

ааа иначе четири възрастни по-скоро едва ли :mrgreen:
няма място за крака отзад :D
jopeto
Мнения: 18
Регистриран: 07 сеп 2012г. 02:01

Re: Още един Айксам

Мнение от jopeto » 05 май 2013г. 01:59

Колега, първо ЧЕСТИТО И ОТ МЕН!
Дълго и безаварийно каране :-)

Относно номерата, не се притеснявай, че ги слагат отпред.
Те са си сложени от тях отпред и ти нямаш никаква вина и няма да имаш проблеми.

Дето викаш и за това се наложи да проправям пътечка:
На първият ми АИКСАМ сложиха номера отзад.
Още на следващия ден ме спряха 4 пъти патрулки – повтарям 4 пъти.
Ако щеш вярвай се върнах в КАТ и им викам да ми сложат номера отпред, че така не се кара –
кой как те види и те спира (имам предвид спрелите патрулки дебнещи за нарушители)
После установих, че когато номерът е отпред пък те спират патрулки, които те видят в движение, но
за щастие се оказа, че това се случва значително по-рядко, пък и печелиш предимството, че
при евентуално нарушение камерите снимат отзад и няма номер :-)

Лошото само е, че преебах неволно нещата с РЕВИТЕ в кат.
Регистрирах първата като автомобил МПС (мисля, че беше М1)
Те още не бяха регистрирали нито една РЕВА и сега са си ги завели като МПС, а не ЧПС
Следващият, който мина през КАТ беше колегата cityel, и естественно му я регистрираха като МПС
Почти сигурно така ще е и с всеки следващ. Загубите от това са:
по-скъпа гражданска, прегледи всяка година, а не през една, има уловки в ЗДП където пише за
разни ограничения за МПС, които естествено не важат за ЧПС!
При АИКСАМИТЕ вече бях по-умен и регистрирах първия в КАТ като ЧПС - L7E
Те още не бяха регистрирали АИКСАМИ и си ги заведоха като ЧПС, принципно.
Затова и ти си успял да я регистрираш твоята като ЧПС (честито!), ако бях направил същата грешка
като с РЕВАТА, сега и ти щеше да си МПС
Гражданска за година на ЧПС мога да ти кажа къде е 120 лв, ако не си си направил (в което дълбоко се съмнявам)

Колко даде за твоята гражданска?
Малеее много писах, хайде стига :-)

Поздрави на всички !!!

ПС: да се похваля и Аз си имам още един АИКСАМ :-) Точно този синия за който питаше в центъра ми е новата придобивка и вече станаха отбор от 4 :-)
todor_raev59
Мнения: 78
Регистриран: 30 апр 2011г. 11:11
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Още един Айксам

Мнение от todor_raev59 » 05 май 2013г. 09:10

Здравейте, с две думи изчистена ли е работата? Няма да се работи само за администрация.
Потребителски аватар
turin
Site Admin
Мнения: 645
Регистриран: 20 май 2008г. 17:20
Местоположение: София/Троян
Контакти:

Re: Още един Айксам

Мнение от turin » 05 май 2013г. 19:33

Това уточнение за Рева и Аиксам и съответно МПС и ЧПС е много ценно. Логика не търсете в администрацията, явно са действали на принципа "като ни дойде до главата, ще го измислим" – което за хора като нас, в случая с Аиксам е добро стечение на обстоятелствата. По-добре ЧПС да е.
Отговори