елтриколка
-
- Мнения: 6
- Регистриран: 04 юли 2011г. 10:53
елтриколка
днес бях приятно изненадан от тази гледка – едно мъничко червено бижу – не мога да прикача снимките понеже са големи. Разговарях със собственика и се оказа, че има общо три такива – червено, синьо и бяло в Бг. Скорост до 60 км/ч, пробег до 180 км, подменени са оригиналните батерии с литиеви.
Re: елтриколка
-
- Мнения: 6
- Регистриран: 04 юли 2011г. 10:53
Re: елтриколка
Сега докато си пиех сутрешното сокче и бижуто пристигна. Момчето искаше да го включи да се зарежда и трябваше да го качи на тротоара. Първо беше висок тротоарът – подложихме плочка и се качи предното колело, но задните забоксуваха, та му помогнахме. Сигурно Ситиел е брат му или този с третата машинка.
Re: елтриколка
Ако не се лъжа, двигателно е само едното от задните колела. Затова по изровените улици с много дупки си има проблеми. Но пък така отпадат всякакви грижи, свързани с диференциал
Re: елтриколка
Ми за машинка от този калибър не ти трябва сложно задвижване. Иначе дупките са проблем не само на малките возила! Аз с големите талиги да не би да не псувам всеки ден, или като ида да си изправям джантите или да сменям окачването дето се е размазало.
-
- Мнения: 6
- Регистриран: 04 юли 2011г. 10:53
Re: елтриколка
днес най-после се докопах до тротинетката – окачването и джантите. Два педала и един леген с похлупак. Пружина, вдигаща капака и амортисьори, обърнете внимание на въжето вляво – то е за аварийно "прибиране" на тротинетката, ако й свърши бензинът, извинете токът на неподходящо място – закачаш и дърпаш – няма нужда от репатрак. Това е допълнителната батерия. А ето го и мене. Силовата установка е невъзможно да се снима – отгоре са батериите, а отдолу трябва да я обърнем на една страна. В екокар.бг имало подробна тема и колегата Ситиел е собственикът на синята тротинетка.