Въпроси от лаик
Публикувано: 03 ное 2018г. 02:24
Здравейте, тъй като не открих точна тема в която да си задам въпросите ще го направя тук, а ако модератор сметне за по-удачно да е другаде, моля да го премести.
Имам от доста време идея за електро автомобилче независимо от картели. Тъй като не съм много на ти с тока (абе здрависвали сме се няколко пъти) си нямам на представа как точно работи контролерът, каква точно трябва да е схемата на свързване, абе като цяло на ел. системата за управление на мотора.
Така, имам въпрос на който най-вероятно доста от вас ще кажат, че е пълна загуба на време и пари/нерви, та има ли вариант да се "изкорми" един електрокар от сорта - https://www.olx.bg/ad/elektrokar-retrak ... 6Z9i9.html
като се има предвид да се използва главния мотор за задвижването и да се внедри в някой малък автомобил?
Идеята е да си намаля разходите, породени от транспорта до работа и обратно вкъщи. Имам общо взето 30км, абе 40км макс пробег на ден за двете посоки. Не ме интересуват никакви екстри, просто да се придвижвам от т.А до т.Б по-евтино.
Това, което ми се върти в главата е да си намеря някое запазено трабантче и да изкормя тоя "железен труп" от линка, като създам франкенщайн и го "събудя" с нова батерия.
По принцип ме бива с колите, завършил съм ДВГ, редовно си човъркам по колите (абе може да се каже, че съм сръчен), ама с тока не сме дружки. Иска ми се да си карам колата на бензин, но ми писна с тия цени на горивата вече.
Колата докато загрее, вече съм стигнал. И обратно е същият филм. Или в задръстванията човек направо откача. Разходът на гориво се засилва от различните "кръщения" на различните доставчици на гориво и то стана една...
Та за това ви питам, има ли някакъв смисъл от тая работа, която ми се върти в главата? Малка кола с цялото управление от електрокар и двигателя му и някаква по-малка батерия на килограми (реално и капацитет), но достатъчна за пробега, който търся?
Имаме два електрокара на работа, нон-стоп хвърчат напред-назад, зареждат се нощно време. Естествено батериите им са по 1 тон само те, но реално работят 12 часа нон-стоп, а на мен ми трябва 20 минути в едната посока (ако се туткам) и 20 в другата.
Предполагам е постижимо с 4-пъти по малка/лека батерия? Или не?
Ще съм благодарен на какъвто и да е отговор, било то насърчителен или не, такъв който да ме накара да помисля още или върху нещо което ми убягва, абе какъвто и да е отговор мерси за отделеното време!
Поздрави от Пловдив!
Имам от доста време идея за електро автомобилче независимо от картели. Тъй като не съм много на ти с тока (абе здрависвали сме се няколко пъти) си нямам на представа как точно работи контролерът, каква точно трябва да е схемата на свързване, абе като цяло на ел. системата за управление на мотора.
Така, имам въпрос на който най-вероятно доста от вас ще кажат, че е пълна загуба на време и пари/нерви, та има ли вариант да се "изкорми" един електрокар от сорта - https://www.olx.bg/ad/elektrokar-retrak ... 6Z9i9.html
като се има предвид да се използва главния мотор за задвижването и да се внедри в някой малък автомобил?
Идеята е да си намаля разходите, породени от транспорта до работа и обратно вкъщи. Имам общо взето 30км, абе 40км макс пробег на ден за двете посоки. Не ме интересуват никакви екстри, просто да се придвижвам от т.А до т.Б по-евтино.
Това, което ми се върти в главата е да си намеря някое запазено трабантче и да изкормя тоя "железен труп" от линка, като създам франкенщайн и го "събудя" с нова батерия.
По принцип ме бива с колите, завършил съм ДВГ, редовно си човъркам по колите (абе може да се каже, че съм сръчен), ама с тока не сме дружки. Иска ми се да си карам колата на бензин, но ми писна с тия цени на горивата вече.
Колата докато загрее, вече съм стигнал. И обратно е същият филм. Или в задръстванията човек направо откача. Разходът на гориво се засилва от различните "кръщения" на различните доставчици на гориво и то стана една...
Та за това ви питам, има ли някакъв смисъл от тая работа, която ми се върти в главата? Малка кола с цялото управление от електрокар и двигателя му и някаква по-малка батерия на килограми (реално и капацитет), но достатъчна за пробега, който търся?
Имаме два електрокара на работа, нон-стоп хвърчат напред-назад, зареждат се нощно време. Естествено батериите им са по 1 тон само те, но реално работят 12 часа нон-стоп, а на мен ми трябва 20 минути в едната посока (ако се туткам) и 20 в другата.
Предполагам е постижимо с 4-пъти по малка/лека батерия? Или не?
Ще съм благодарен на какъвто и да е отговор, било то насърчителен или не, такъв който да ме накара да помисля още или върху нещо което ми убягва, абе какъвто и да е отговор мерси за отделеното време!
Поздрави от Пловдив!