Страница 1 от 1

Донор с възможност за повече преход?

Публикувано: 05 окт 2011г. 14:56
от С.Николов
Въпросът е следният: какъв автомобил е най-подходящ за донор, ако целим по голям преход.
Тоест възможно най-тежък ДВГ, който като демонтираме ще има възможност след монтирането на електродвигателя да поставим повечко акумулатори.
Разбира се, може винаги да сложим повечко, но говорим така, че да минем преглед и автомобилът да не надвишава теглото си по оригинални данни.
Така елементарно си мисля за москвич или волга – шаситата им са здравички и могат да издържат повечко товарене, но реално старите им двигателите колко тежат на фона на останалата част от автомобила?

Re: Донор с възможност за повече преход?

Публикувано: 05 окт 2011г. 16:02
от SuriCat
Нееее... никогааа Волга или Москал.... Купето е тежко на фона на мотора....

Търси някаква западна кола с V6 motor.

Re: Донор с възможност за повече преход?

Публикувано: 05 окт 2011г. 19:44
от Ognian
Основното е общото тегло на колата. Ако от 1200 кг кола свалиш 300 кг, ще изминеш по-малко от кола с тегло 800 кг от която сваляш 200 кг. Изходът е кола с минимално тегло. За градско са удачни коли под 5-600 кг. Ето малко данни за 2 теглови категории при еднакви други условия:

1200 кг кола
1. Капацитет батерия: 9.0 квтч
2. Пробег извънградско 79.3 км
3. Пробег градско: 39.3 км
4. Разход извънградско/градско 9.1/18.3 квтч

800 кг кола
1. Капацитет батерия: 9.0 квтч
2. Пробег извънградско 96.7 км
3. Пробег градско: 52.9 км
4. Разход извънградско/градско 7.5/13.6 квтч

Re: Донор с възможност за повече преход?

Публикувано: 07 окт 2011г. 22:54
от Ognian
А как да изтрия цялото? Предвидил ли си?

Re: Донор с възможност за повече преход?

Публикувано: 07 окт 2011г. 23:55
от turin
Да, странно беше да е обратното. Поправих ги вместо теб – иначе ти можеш и сам, с бутона за редактиране ;) (Черното бутонче с моливче в горния десен край на мнението.)

Re: Донор с възможност за повече преход?

Публикувано: 09 окт 2011г. 13:07
от Stefanov
Според мен това е един повече от перфектен вариант за градски тип.
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=16373
Изключително лека, маневрена, бих казал и надеждна, понеже гаджето ми кара такава и имам поглед върху нещата.
Вижте едно решение на българска фирма .
http://www.caproni.bg/download/pdf/Capr ... art-bg.pdf
Същата тази фирма е направила и електрическо фиат 126 . Ако някои има повече информация нека да каже , ако не нека да пробваме да осъществим връзка с тях .

Re: Донор с възможност за повече преход?

Публикувано: 29 мар 2012г. 18:38
от DOMIC
Здравейте!
Логиката подсказва, че най-подходящо е купе от пластмаса или трабант.
Най добре е да пуснете обява, защото за PVC или картон собствениците ще вземат малко пари от вторични суровини, а като се върнат двигателя и скоростите се избиват част от вложенията. Хубаво е да не е малолитражка, за да има място за батериите (по-голямо осово натоварване и по-голям багажник). Варианти комби и пикап също са подходящи.

Re: Донор с възможност за повече преход?

Публикувано: 24 юни 2016г. 10:57
от deo
Не е писано отдавна, не че аз съм много активен и доста време нищо не правя... но пък и литиевите батерии не стават по-достъпни.

Преди 6-7 години като събирах инфо попаднах на човек, който работеше в Къртис България и си беше конвертирал Трабант.
Наистина е лека, но пък на мен ми се иска да има и нормален комфорт, климатик и т.н. което неминуемо ще намали пробега...

Re: Донор с възможност за повече преход?

Публикувано: 24 фев 2018г. 15:06
от totosmoto
Здравейте, имам Мазда 6 дизел, 2000 куб. 121 к.с. 2006 г, комби. Двигателя ми се скапа, а поправката ще струва доста и може би сега е момента да помисля за конверсия. Колко мислите ще ми излезе конверсията на тази кола с тези параметри?
Максимална скорост 140 км/ч, пробег, пробег 200 км с 20% остатъчен заряд в батерията, средна скорост 90 км/ч, отопление през зимата и климатик през лятото. Ако трябват други уточнения ще ги дам с удоволствие. Поздрави!