Страница 3 от 3

Re: Вакуум помпа за спирачките

Публикувано: 16 сеп 2013г. 10:16
от s54
знам, че има вариант и хидравлична рейка да се направи на нехидравлична
източва и се маслото и се пълни с грес ама как точно и кво се прави не знам
просто като идея

Re: Вакуум помпа за спирачките

Публикувано: 16 сеп 2013г. 11:44
от SuriCat
А, то хидравликата в повечето случаи е един цилиндър паралел на рейката. Демонтираш цилиндъра и вече няма хидравлика. Не се пълни нищо.

Въпросът е, че воланът ти едва се върти после.

Re: Вакуум помпа за спирачките

Публикувано: 16 сеп 2013г. 17:41
от todor_raev59
Здравейте, по принцип системата за управление,каквато и да е тя, трябва да работи при всички ситуации, включително и излизане от строя на хидроусилвателя. Просто трудно се управлява при много ниски скорости, включая и паркиране.

Re: Вакуум помпа за спирачките

Публикувано: 19 сеп 2013г. 09:56
от deo
За спирачките мислех да ползвам компресорче за гуми... но и идеята за вакуум помпа от централно щом върши работа е добра.

За сервоусилване на волана има хидравлични помпи с електродвигател - на Клиото ни е така, а е произведено 92 г.
След 02-ра са с електроусилвател в кормилния прът без хидравлика.

Re: Вакуум помпа за спирачките

Публикувано: 19 сеп 2013г. 11:00
от todor_raev59
Здравейте, нали целта е да се черпи по-малко ток за други неща, а основно токът да отива в гумите и евентуално някой път да се връща в акумулаторите.

Re: Вакуум помпа за спирачките

Публикувано: 19 сеп 2013г. 11:24
от SuriCat
Така е. Но не може да се лишим от всичко останало и да гледаме само за гумите. И другите прибори искат ток.

Колкото до черпенето и други пиянски неща, въпрос на интелигентен контрол и добра електроника!

Аз лично предпочитам да жертвам 1км пробег за сметка на работещо оборудване, а не да се връщаме в каменната ера и да караме коли като Флинстоун.