Страница 2 от 2

Re: ето и батерии

Публикувано: 17 апр 2012г. 12:24
от infernus
Оловна батерия в електромобил го обрича на много нисък пробег заради собственото тегло на батерията.

Re: ето и батерии

Публикувано: 18 апр 2012г. 01:10
от PROB_EV
infernus написа:Оловна батерия в електромобил го обрича на много нисък пробег заради собственото тегло на батерията.
Да, половин тон олово за ползваеми 15кВтч и 60-70км пробег звучи стряскащо. http://www.evalbum.com/1234
Но ние едва в последно време запоглеждахме към лития. Само допреди няколко години единствените читави откъм цена/параметри "батерии" за сносна конверсия, които можеха да се купят тук, бяха именно тяговите Exide. Хем по-евтини от жълтите Optima (YT - yellow top), хем с по-голям максимален ток при тестове - цели 2000 ампера!
http://www.plasmaboyracing.com/blog/?p=129

Легендарното White Zombie, което е по драг пистите от 94-та, едва 2007-ма за пръв път подушва литий и то за един сезон. Окончателно се прощава с оловото 2010-та. Дотогава е и с Optima и след това с Еxide. (ТZero също първоначално е с Optima, както и повечето спортни конверсии). Изобщо AGM Spiral Cell Deep Cycle акумулаторите са сред малкото оловни, които стават за целта.
Изображение
Можеш да ги монтираш в каквато си искаш посока, устойчиви на вибрации и счупване, а в случай на спукване нищо не изтича. Но пък цената им не е помръднала от 5 години ~350лв/бр. Изображение