конверсия
Публикувано: 01 сеп 2011г. 20:21
Здравейте,
разглеждах последния хибрид на BMW и разбрах, че е сглобен от 98 литиево-полимерни батерии, напрежение от 364Волта и 10,8Кв/ч количество отделена енергия... наясно съм, че тези характеристики са солидни и ако трябва да създадем, чрез конверсия със собствен автомобил, те ще са доста по-скромни...
Интересува ме колко е минималното количество енергия, че да е достатъчно да подкараме собсвен ел.автомобил или това всичко зависи най-вече от комплект за конверсия на автомобил с два Хъб мотора и имали разлика между Хъб-а и DC мотора... Надявам се че дори да не получа директен отговор ще ми помогнете с някоя по подробна разяснителна статия или коментар, било във форум или фирмен линк...
благодаря предварително!!!!
разглеждах последния хибрид на BMW и разбрах, че е сглобен от 98 литиево-полимерни батерии, напрежение от 364Волта и 10,8Кв/ч количество отделена енергия... наясно съм, че тези характеристики са солидни и ако трябва да създадем, чрез конверсия със собствен автомобил, те ще са доста по-скромни...
Интересува ме колко е минималното количество енергия, че да е достатъчно да подкараме собсвен ел.автомобил или това всичко зависи най-вече от комплект за конверсия на автомобил с два Хъб мотора и имали разлика между Хъб-а и DC мотора... Надявам се че дори да не получа директен отговор ще ми помогнете с някоя по подробна разяснителна статия или коментар, било във форум или фирмен линк...
благодаря предварително!!!!