BLDC мотор с двоен магнитен кръг (алфа разработка)

Електродвигатели – новини, цени, предимства и проблеми
altero1
Строител на електромобилната реформа
Мнения: 106
Регистриран: 02 фев 2013г. 01:43
Местоположение: София

Re: BLDC мотор с двоен магнитен кръг (алфа разработка)

Мнение от altero1 » 28 юни 2013г. 19:40

Добре де, някакви конкретни изчисления направил ли си, за да казваш че няма да тръгне, ако не си, това е просто една твоя хипотеза, която без доказателства практически нищо не означава. Обоснови се математически чрез конкретни данни, факти и изчисления, защо моят двигател (който е обикновен широкоформатен BLDC с втори вътрешен постоянномагнитен кръг) няма да тръгне според теб? Ако не можеш, просто си замълчи и повече не пиши в теми, от които не разбираш.
Потребителски аватар
LinuxUser16
Мнения: 31
Регистриран: 09 яну 2011г. 14:53
Местоположение: Milky Way,Earth

Re: BLDC мотор с двоен магнитен кръг (алфа разработка)

Мнение от LinuxUser16 » 30 юни 2013г. 23:22

Шиндаров,
пак продължаваш с обидните квалификации – не си спомням да съм те обиждал! Обосновал съм се с достатъчно линкове и повече не мисля да споря с радиото – преоткривай топлата вода на воля :lol:
altero1
Строител на електромобилната реформа
Мнения: 106
Регистриран: 02 фев 2013г. 01:43
Местоположение: София

Re: BLDC мотор с двоен магнитен кръг (алфа разработка)

Мнение от altero1 » 01 юли 2013г. 11:10

Няма какво да се обиждаш толкова, писането ти в тази тема с нищо не подпомага процеса на разработката, а само се опитва да покаже някакви твои привидни базови познания по електродвигатели. Ти не успя аргументирано да докажеш твърдението си, че моят двигател няма да може да заработи при подаване на ел. ток на входа на намотките му, така че намесата ти в тази тема беше абсолютно безсмислена.
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 624
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: BLDC мотор с двоен магнитен кръг (алфа разработка)

Мнение от SuriCat » 01 юли 2013г. 14:05

Тя темата е безмислена........

Всеко дете си е играло с магнити и знае, че в едното положение се привличат, а в друго отблъскват. Ами твоят двигател така както е нарисуван в един момент се привличат полюсите на ротор и статор защото са разнополови. Въпроса е какво очакваш да се случи като наближат 2 еднакви един към друг – гей-порно ли?

Ще хабиш енергия, за да преодоляваш силите на отблъскване, и след това моторът ще продължи по инерция докато не се установи в устойчивото състояние когато са различни полюсите и има сила на привличане. После пак почваш да вливаш енергия за да ги отдалечиш и влизаш в момент на отблъскване, след което всичко се повтаря отново и отново...........


пп: За пореден път се убеждавам, че разговорът с теб е точен пример на фразата: "с радио-точка не се спори".

Говориш за иновативни технологии и некфи си глупости целящи да повишат КПД-то на моторите с над 50%. После некакви си 80%... Колко пъти да ти обяснявам, че в момента се продават масово мотори с КПД по-голямо от 93%... Ти ни върна в каменната ера с твоята разработка и тези 50%. Какъв е смисълът да се произвежда? Как ще убедиш някой да инвестира в нещо от миналото?
altero1
Строител на електромобилната реформа
Мнения: 106
Регистриран: 02 фев 2013г. 01:43
Местоположение: София

Re: BLDC мотор с двоен магнитен кръг (алфа разработка)

Мнение от altero1 » 01 юли 2013г. 19:29

Какво да ти обяснявам, явно и ти толкова разбираш от стъпкови мотори, това което съм показал като схема е стандартна схема на стъпков мотор с добавен вътрешен реципрочно разположен магнитен кръг прикрепен към ротора, няма причина стандартен BLDC (който е показан на схемата) да не може да работи с вътрешен реципрочно разположен постоянномагнитен кръг. Говорейки за повишаване на КПД между 50% и 80% имам предвид повишаване на силата на въртящия момент с между 50% и 80% в зависимост от различните увеличавания на диаметъра на двигателя. Тези разлики в мощността биха били сравними и установени при двигатели с аналогична конструкция и еднакъв диаметър на статорния кръг, при които единият от тях има и втори постоянно магнитен кръг от вътрешната страна на статорния кръг. Ако още не си разбрал, говорейки за повишаване на КПД-то, говоря за повишаване на силата на въртящия момент на ротора на усъвършенствания двигател със съответните проценти спрямо аналогичен такъв от стандартен тип при същия разход на енергия, които според мен са две близки по своята същност величини. Както и да бъде наречен ефектът от нововъведението ми, резултатът от него ще бъде един и същ – увеличаване на пробега на електромобила със съответните проценти в зависимост от диаметъра на двигателя му спрямо BLDC двигател от стандартен тип с аналогична конструкция и диаметър при същия разход на енергия, така че престани да спориш за това дали имам право да употребявам термина "повишаване на КПД", в случая използваният термин няма някакво особено значение. И все пак, ако някой от тук коментиращите беше с някаква научна степен в дадената област, като например доцент или професор в областта на безчетковите стъпкови двигатели, преподаващ в някой технически университет, бих се съгласил с мнението му, но за съжаление нито един от вас май не е такъв, така че очаквам по-квалифицирани коментари от страна на бъдещи читатели на тази тема.
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 624
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: BLDC мотор с двоен магнитен кръг (алфа разработка)

Мнение от SuriCat » 01 юли 2013г. 23:09

А ти такъв ли си? Каква научна степен имаш? Професор, доцент... или?

Аз все още съм на мнение, че не си прочел и една книга по електротехника но си склонен лекции да изнасяш и оценки да даваш кой колко разбира. До момента всички ни посочи с пръст и ни определи като неграмотни и да си мълчим като не разбираме. Искам да те питам, ти що тогава ни занимаваш с неща дето не ги разбираме аджаба? Ходи на друго място се перчи с интелект и ни остави назе простите да си останем в неведение.

Защо не идеш в БАН, там взимат иновативни проекти като твоя.

Гледам, че имаш нагласата да спориш не с доцент или професор, а чак и с папата!

Аре успех с летящите чинии с тройно намагнитване на средния пръстен :idea:
altero1
Строител на електромобилната реформа
Мнения: 106
Регистриран: 02 фев 2013г. 01:43
Местоположение: София

Re: BLDC мотор с двоен магнитен кръг (алфа разработка)

Мнение от altero1 » 02 юли 2013г. 01:32

Ако папата ми каже че двигателят ми няма да работи, цитирайки ми някакъв доста повърхностно формулиран абзац от Уикипедия, без да е защитил поне дисертация на тема BLDC – да, и с него ще споря... и ще го пратя да си легне в леглото и да си почива на спокойствие, за да не ми пречи докато работя, защото точно хора като него, а може би и като теб, винаги са се опитвали да спират прогреса на търсещата технологично и научно усъвършенстване човешка общност. За пореден и предполагам не за последен път ти препоръчвам да не четеш и да не пускаш постове в теми започнати от мен, тъй като имам чувството че те ти действат зле, спести си тези излишни натоварвания и се отдай на любимите си занимания. Приятна вечер и приятен и ползотворен утрешен ден.
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 624
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: BLDC мотор с двоен магнитен кръг (алфа разработка)

Мнение от SuriCat » 02 юли 2013г. 09:14

Благодаря колега за топлите пожелания.

Ние може и да не сме защитили дисертации на тема BLDC, но аз лично не получих отговор от теб на нито един от мойте въпроси до момента. Ти търсиш инвеститор нали? Ако му отговаряш и на него по същия начин както и на нас, бъди сигурен, че ще получиш още по-скептично отношение. До момента не си дал нито едно научно обяснение на нещата които си ги представяш, че са революционни. Така и не разбрах каква научна степен притежаваш и колко дисертации си защитил и на какви теми. Това ще са първите неща от които ще се заинтересува един потенциален инвеститор, и със сигурност ще иска отговори а не хр,мрр и да му обясняваш, че като няма професорска степен не е достоен да водите разговор.

Ако ще продължаваш по тоя начин няма да имаш успех. И въпреки това ти желая успех с твойте идеи които не можеш да защитиш дори и пред "неграмотници" като нас ако съдим по твойте изказвания.

Успешен ден :D
Потребителски аватар
stealthhack
Мнения: 241
Регистриран: 24 май 2011г. 16:45
Местоположение: София

Re: BLDC мотор с двоен магнитен кръг (алфа разработка)

Мнение от stealthhack » 02 юли 2013г. 11:25

Мисля че е нужна изработката на прототип, за доказване на изказванията на altero1, в противен случай с нищо не помагате за развитието на bldc технологията! Или да го кажа накратко 4 месеца търкане на клавиатури излишно!
Потребителски аватар
SuriCat
Мнения: 624
Регистриран: 23 авг 2011г. 11:18
Местоположение: София

Re: BLDC мотор с двоен магнитен кръг (алфа разработка)

Мнение от SuriCat » 02 юли 2013г. 11:32

4 месеца търкане на клавиатурата но по грешните копчета. 10 човека се пробваха 100 пъти да заформят разговор по техническа тема но веднага се трансформира в това, че не били професори и няма смисъл да говори с тях.

Ами да го направи този прототип вместо да плямпа щуротии. Или чака някой да му налее няколко хиляди евра без дори да получи някакво смислено обяснение защо ги иска тез пари. Е то и аз искам така, но не съм тръгнал да рева колко съм велик и другите са неграмотни и няма смисъл да общувам с тях.

Аз приключвам да се занимавам с темите на колегата дока продължават да текат в тази насока, че наистина ми се протри клавиатурата с безмислени разговори с радио-точка.

Поздрави,
Отговори