Страница 2 от 3

Re: Избор на двигател!

Публикувано: 31 мар 2012г. 09:53
от dzwer
А как стои въпросът с двигател втора употреба?
Също ме интересува и генератор втора употреба дали може да се намери лесно :)

Re: Избор на двигател!

Публикувано: 08 сеп 2012г. 19:33
от lubo17
Давам и цитат от подфорум на Рали клуб:

"Младежи, откак треснах мотора на Гуната (момчето има Рено Лагуна 2.0 дизел 2008), нещо пощурях – ще ставам модерен, демек ЕЛ. Та питането ми е такова – некой знае ли къв мотор да купя за този туфлек. След като свалих двигателя и ненужните щуротии, колата стана 1022 кг. Купих един климатик и 90 парчета батерии от 3 волта на 90 ампера, полимерки дето на тоя етап са били топ, ама от завода ми шушнаха да не се изхвърлям и да изчакам 6 месеца за новия модел, ама то така и така ще ми дойдат със следващата ми пратка от Китай. Ама нещо мотори не можах да намеря. Има некакви на балканкар kostov-motors.com/tractionmotors/kostovevmotors(ac-dc)/3-phaseacmotorsforelectricvehicles/10ac9motor-controllerkit/ ама нещо не ми вдъхват доверие, знае ли някой какви са, що са? Има едни други shop.electro-vehicles.eu/shop/browse.asp?cat=1101&path=1100,1101&tipoprod=AC_Induction_Motors ама и тея нещо немат инфо като хората. Харесах едни, ама скапаните джигити дърварят с транспорта hpevs.com/catalog-ac-50.htm и ми бъркат в здравето. Дайте идеи откъде да докопам читав мотор за тон и половина кола. Имам голямото желание да влезна в новата година със среден пръст към Лукойла"

Следват отговори от типа – "мечо пух е казал: колко повече, толкова повече", "гепи и боцни мотор от електричката за Банкя" и т.н.

Идеята ми е – може ли да помогнете с някой линк за АС мотор за този проект, като явно цената и мястото май не са от голямо значение. Виждал съм проекта и нещата се изпипват много кадърно поне до етап тенекия – централният тунел е пригоден за още батерии, които да се купят в бъдеще. Изпипани въдуховоди за охлаждане на тунела, пласмасов кит за врати и капаци. Просто като идея се гони старт на купето под 900 кг с клима и всички екстри, което за мен лично не е непостижимо с оглед подготовката на не една и две рали коли от тези хора. Самото изискване от тон и половина маса за ел. мотора, показва огромен брой батерии и.......

Re: Избор на двигател!

Публикувано: 10 дек 2012г. 22:41
от infernus
Дай линк към форума да видим какво стана и да го придърпаме тука този човек.

Re: Избор на двигател!

Публикувано: 24 дек 2012г. 00:39
от stealthhack
dzwer написа:А как стои въпросът с двигател втора употреба?
Също ме интересува и генератор втора употреба дали може да се намери лесно :)
Намерих обява за 4 броя 11kw АС двигатели!

Re: Избор на двигател!

Публикувано: 28 дек 2012г. 18:06
от infernus
Като за тия пари са добри, само са малко тежки – 90 кила си е бая нещо.

Re: Избор на двигател!

Публикувано: 28 дек 2012г. 22:04
от stealthhack
infernus написа:Като за тия пари са добри, само са малко тежки – 90 кила си е бая нещо.
Двигател с вътрешно горене е по-тежък, така че не е проблем за купето!

Re: Избор на двигател!

Публикувано: 29 дек 2012г. 20:55
от teodor.ivanov
За 11кВ са си доста тежки. 1.4л бензинов мотор е около 100кг.
25кВ-овия електромотор на А2-ката е 60кг.
Гледам на табелката пише 2900 оборота.
И като изключим и факта, че са ми батковци мисля, че стават за първи опити, но ако търсите хубав резултат ще трябва нещо по-сериозно.

Re: Избор на двигател!

Публикувано: 08 яну 2013г. 23:43
от dane78
някой дали ще се заинтересува от 7.5кв двигател на 72 волта с цялата нужна електроника + зарядно за тягови батерии, всичко това за 3 000 лв ;)

Re: Избор на двигател!

Публикувано: 09 яну 2013г. 02:25
от teodor.ivanov
И аз да се включа с едно предложение:
1300Евро 22кВ AС трифазен
1100Евро за контролер на 96V :idea:

Re: Избор на двигател!

Публикувано: 16 яну 2013г. 00:52
от stealthhack
Дайте снимки!